Τι έγινε στο Σύνταγμα σήμερα κατά τον αποκλεισμό της Βουλής από το ΠΑΜΕ (από έναν αυτόπτη μάρτυρα)

Καταρχάς να πω πως είμαι πραγματικά συγκλονισμένος από το θάνατο του εργάτη οικοδόμου, μέλους του KKE και του ΠΑΜΕ, στελέχους του παραρτήματος οικοδόμων Βύρωνα, Δημήτρη Κοτζαρίδη…Τα βαθύτατα συλληπητήριά μου στην οικογένεια και τους συντρόφους του…

Ήμουν αυτόπτης μάρτυρας σήμερα, τόσο των διαδηλώσεων, όσο και των συγκρούσεων που έλαβαν χώρα στο Σύνταγμα. Καθόμουν την ώρα της επίθεσης των κουκουλοφόρων στα σκαλάκια του Μεγάλη Βρετανία και τα είδα ΟΛΑ όπως ακριβώς εξελίχθηκαν.

Να σημειώσω το εξής (επειδή ειπώθηκε από πολλούς σε πολλά μπλογκ): το ΠΑΜΕ ΔΕΝ έκλεισε το Σύνταγμα. Η περοφρούρηση της συγκέντρωσης, των μπλόκων του ΠΑΜΕ ΔΕΝ εμπόδιζε τον κόσμο από το να πάει μπροστά στη Βουλή. Η μεν περιφρούρηση του ΠΑΜΕ ήταν σε κάθε άκρη των μπλοκ του, όμως σε κάθε είσοδο προς το Σύνταγμα υπήρχαν διάδρομοι ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ για να περνά ο κόσμος. Το ΠΑΜΕ λοιπόν δεν εμπόδιζε ΚΑΝΕΝΑΝ διαδηλωτή από το να περάσει στα μπλοκ του και να φτάσει μέχρι έξω από τη Βουλή. Πρόκειται για ΨΕΜΑ και κακοήθια.

Φτάνουν λοιπόν σε κάποια στιγμή κάποιοι διαδηλωτές του «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ». Φτάνουν μπροστά από την περιφρούρηση του ΠΑΜΕ και αρχίζουν να τους βρίζουν ΧΥΔΑΙΑ και ασύστολα. Μιλάμε για απίστευτη χυδαιότητα. Η περιφρούρηση δεν αντιδρά. Προφανώς γνωρίζουν ότι οι υβριστές λειτουργούν προβοκατόρικα (να προβοκάρουν αντιδράσεις και να αρχίσουν την επίθεση).

Μετά τις ύβρεις, αφού αυτό δεν «έπιασε», άρχισαν να εκτοξεύουν μπουκάλια νερό, καφέδες, κλπ. Υπήρχαν βέβαια κάποιες μικρο-αψιμαχίες, αλλά τίποτε σημαντικό, γιατί τα παιδιά του ΠΑΜΕ κρατούσαν ψυχραιμία.

Αφού και αυτό δεν «έπιασε» έβγαλαν βαριοπούλες και άρχισαν να σπάνε μάρμαρα (για να τα πετάξουν).

Στο μεταξύ είχαν εμφανιστεί, προστεθεί σε αυτούς αρκετές δεκάδες (καμιά 300ρια τουλάχιστον στο σύνολο), ενώ σε χρόνο ανύποπτο είχαν βγει κουκούλες, μάσκες, κλπ.

Και άρχισε η επίθεση κατά του ΠΑΜΕ. Η δολοφονική επίθεση, με ξύλα, μάρμαρα, πέτρες, μολότοφ, πυροσβεστήρες, δακρυγόνα, μπογιές, κ.α. Γιατί όταν πετάς τεράστια κομμάτια μάρμαρο σε γυμνά κεφάλια πας για να σκοτώσεις. Ένας ΠΑΜίτης δέχτηκε μολότοφ και του κάηκαν τα πόδια. Βρίκα στον δρόμο ακόμα και ένα ξύλο μυτερό με μαχαίρι, το οποίο είχε εκτοξευτεί σαν ακόντιο κατά των διαδηλωτών του ΠΑΜΕ.

Το σπάσιμο των μπλοκ όμως ΔΕΝ ΠΕΤΥΧΕ. Το ΠΑΜΕ αντεπιτέθηκε ξανά και ξανά και απόθησε τους ρουφιάνους-προβοκάτορες, αναρχοφασίστες και δεν ξέρω και γω τι άλλο μπορεί να είναι (ασφαλίτες, ακροδεξιοί και δεν συμμαζεύεται)

Πολλά τα ερωτηματικά:

Το μπλοκ αυτό των «αναρχικών» είχε ήδη κάνει επεισόδια στο Μοναστηράκι. Γιατί η αστυνομία δεν τους σταμάτησε και τους άφησε να πάνε μέχρι το Σύνταγμα;

Πως πέρασαν ανενόχλητοι μέσα από τα μπλοκ της ΓΣΕΕ;

Δύο από τους «αναρχικούς» που μάζεψε η περιφρούρηση αποδείχθηκαν ασφαλίτες (σύμφωνα με το ΠΑΜΕ) και παραδόθηκαν στην αστυνομία (γεγονός που μετέδωσε και το twitter της ελευθεροτυπίας).

Το αποτέλεσμα βέβαια ήταν τελικά να υπονομευτεί ουσιαστικά μια από τις πλέον μεγαλειώδης απεργιακές κινητοποιήσεις της μεταπολίτευσης.

Κανείς από αυτούς τους παλιορουφιάνους να μη κοιμάται ήσυχος. Εμείς τον αγώνα μας δεν θα τον σταματήσουμε ότι και αν ρίξουν εναντίον μας, κράτος-παρακράτος, ορατοί και κεκαλυμμένοι κατασταλτικοί μηχανισμοί…

Αθάνατος ο ηρωικός εργάτης οικοδόμος, Δημήτρης Κοτζαρίδης

Σκηνές από τη περικλωση της Βουλής από το ΠΑΜΕ (και όχι τους «αγανακτισμένους» όπως γράφει το newsit):

Σκηνές από την επίθεση κατά του ΠΑΜΕ

Φωτογραφικό ρεπορτάζ από την επίθεση

Εδώ αρχίζει η επίθεση κατά της περιφρούρησης της διαδήλωσης πίσω από προκάλυμμα καπνού

Με το σφυρί κατά ηλικιωμένου διαδηλωτή

Στο στρατιωτικό εξοπλισμό των προβοκατόρων και πυροσβεστήρες

Με πλήρη εξάρτυση και αστυνομικό γκλομπ

Εκτοξεύουν βόμβα

Με μολότοφ επιχειρούν να κάψουν διαδηλωτές

Ο Θύμιος Καλαμούκης (ελληνοφρένεια) απαντά σε πολλούς για πολλά:

 Ορισμένες τελευταίες σκέψεις

(με αφορμή και τη συζήτηση που έγινε εδώ, με φίλους και συναγωνιστές εκτός διαδικτύου)

Πρόκειται για συγκέντρωση σταθμό στην πρόσφατη ιστορία του εργατικού κινήματος. Και ως προς τη μαζικότητα και τη μαχητικότητά της. Αλλά και ως προς το γεγονός ότι για πρώτη φορά αποκρούστηκαν επιτυχώς παρακρατικοί, που δεν μπόρεσαν να επιτελέσουν το σύνηθες έργο τους, προκαλώντας τη γενικότερη επίθεση της κρατικής καταστολής κατά των απεργών.

Ένα μεγάλο μπράβο και ένα μεγάλο ευχαριστώ, στα παιδιά αυτά της περιφρούρησης, που με κίνδυνο τη δική τους ζωή και σωματική ακεραιότητα, προστάτεψαν όλους εμάς, τους δεκάδες χιλιάδες των διαδηλωτών του ΠΑΜΕ (αλλά και τους άλλους της ΓΣΕΕ, κλπ., και ας μη τους το αναγνωρίζουν – το ξύλο που δεν έφαγαν από τα ΜΑΤ χθες το οφείλουν στο ΠΑΜΕ). Αν δεν υπήρχαν αυτά τα παιδιά, αν «σπάγανε» υπό το βάρος της βίας, της άγριας επίθεσης που εξαπέλυσε κατά της συγκέντρωσης αυτό το συνοθύλευμα παρακρατικών, ακροδεξιών, αναρχοφασιστών, τώρα θα θρηνούσαμε πολύ περισσότερες απώλειες.

Ντροπή και αίσχος σε όλους αυτούς τους δήθεν «αριστερούς», «προοδευτικούς», κλπ., που ακόμα και υπό αυτές τις συνθήκες βρήκαν το θράσσος να ρίξουν λάσπη στο ΠΑΜΕ, με κακοήθιες, ψέματα, χυδαίες διαστρεβλώσεις. Τέτοιες παρωπίδες, τέτοιο αντι-ΚΚΕ μένος, δεν έχουν ΟΥΤΕ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ. Όλα αυτά περί «συνεργασίας ΠΑΜΕ-ΜΑΤ», περί «προστασίας της Βουλής», περί «κλεισίματος του Συντάγματος» και άλλες τέτοιες μλκς. Αν δεν ήμουν αυτόπτης μάρτυρας των όσων συνέβησαν μπορεί και να τους πίστευα τους ΑΘΛΙΟΥΣ.

Πίστευα πάντα ότι μπορώ να μιλω με τον οποιοδήποτε, ανεξάρτητα από ποια οργάνωση ανήκει και πια ιδεολογία πιστεύει. Πάντα μιλούσα με ανθρώπους από τον αναρχικό μέχρι τον σοσιαλδημοκρατικό χώρο, ακόμα και με ανθρώπους απαθείς και απολιτικούς. Ο αντι-ΚΚΕδισμός όμως πολλών εξ αυτών, που εκφράστηκε με ιδιαίτερη σφοδρότητα και μένος τις τελευταίες μέρες, με αφήνει κυριολεκτικά ΑΗΔΙΑΣΜΕΝΟ.

Η όλη αυτή εμπειρία με έφερε πολύ πιο κοντά στο ΠΑΜΕ και το ΚΚΕ, στα οποία ήμουν έτσι και αλλιώς ήδη φίλα προσκείμενος. Όλα αυτά που μου έλεγαν όλα αυτά τα χρόνια διάφοροι συναγωνιστές, για προβοκάτορες, κλπ., είναι αλήθεια ότι δεν τα πίστευα πάντα ή μου φαίνονταν υπερβολές. Τελικά αν δεν είσαι μέσα στο κίνημα, μέσα στα πράγματα και δεν τα βλέπεις ο ίδιος, αν δεν τα ζεις, δεν μπορείς να τα κατανοήσεις. Μέσα από κανάλια, μπλογκ, κλπ κλπ., δεν μπορείς ούτε στο ελάχιστο να κατανοήσεις αυτό που το ίδιο το καμίνι της ταξικής πάλης και μόνο μπορεί να σε κάνει να καταλάβεις…για πολλά πράγματα.

Είναι πλέον ξεκάθαρο τι ρόλο παίζει ο καθένας. Είναι πλέον ξεκάθαρο που στέκεται ο καθένας. Σε συνθήκες πολέμου, έντονης ταξικής πάλης, πρέπει να διαλέξεις στρατόπεδο. Με το συβμιβασμό; τον χαφιεδισμό; Ή με το ταξικό εργατικό κίνημα; Οι γραμμές είναι ξεκάθαρες και είναι γραμμένες με αίμα. Δύσκολα σβήνονται, δύσκολα παραποιούνται.

Αυτή η επίθεση μας έφερε όλους πολύ κοντά. Μίλησα με πολύ κόσμο. Ποτέ δεν ήταν τόσο δεμένος και τόσο αποφασισμένος. Η επίθεση αυτή, αν μεταξύ άλλων στόχευε στο να σπάσει και το ηθικό των αγωνιζόμενων εργατών, των μελών, των φίλων του ΠΑΜΕ, τους εργαζόμενους που για πρώτη φορά κατέβηκαν στους δρόμους με το ταξικό συνδικαλιστικό κίνημα, απέτυχε παταγωδώς.

Καλούς αγώνες λοιπόν σύντροφοι και συναγωνιστές!

Και κάτι τελευταίο: τέρμα πια με τα υβριστικά, προσβλητικά, υποτιμητικά σχόλια.  Τέτοιου είδους σχόλια, πλέον δεν θα δημοσιεύονται. Δεν θα δώσουμε άλλο βήμα από αυτό το μπλογκ σε υβριστές του κινήματος και απολογητές των παρακρατικών αναρχοφασιστών. Άλλωστε αποδείχθηκε και μέσα στη συζήτηση ότι δεν υπάρχει απλά διάθεση για διάλογο, για συζήτηση. Οι αντι-ΚΚΕ παρωπίδες, ο χυδαίος αντι-ΚΚΕδισμός κάνει απογορευτική κάθε λογική ή γόνιμη συζήτηση. Κανείς δεν «ακούει». Τσάμπα μου φαίνεται απαντάω και η υπομονή μου πια έχει εξαντληθεί.

Βλέπε επίσης:

Λογοκριμένες δημοσιεύσεις και σχόλια στο indymedia για όσα έγιναν στις 20/10/2011 στο Σύνταγμα μεταξύ ΠΑΜΕ και κουκουλοφόρων

The URI to TrackBack this entry is: https://erodotos.wordpress.com/2011/10/20/syntagma-pame-parakratikoi/trackback/

RSS feed for comments on this post.

156 ΣχόλιαΣχολιάστε

  1. […] […]

  2. Πέστα, γαμώ τα πουτανογεννήματα. Ήμουν στη γωνία του Βρετάνια και έτσι ακριβώς έγινε.

    Μάρμαρα και μολότωφ ρε γαμημένοι ???

    Το μουνί που σας ξέρναγε, αυτοί δεν ήταν αναρχικοί ήταν μισθοφόροι και πουτάνας γιοί

  3. Λυπάμαι, αλλά είσαι λάθος σε τουλάχιστον ένα πράγμα.
    Το ΠΑΜΕ όντως δεν άφηνε κόσμο να πλησιάσει τη Βουλή από την Αμαλίας, την είχαν αποκλείσει μπροστά στο διάζωμα και δεν άφηναν κανέναν να περάσει.

    • Όχι φίλε μου, δεν παίζει να κάνω λάθος ΓΙΑΤΙ ΗΜΟΥΝ ΕΚΕΙ. Ήμουν συγκεκριμένα στο ξενοδωχείο Μεγάλη βρετανία, στα σκαλιά, ακριβώς μπροστά από την περιφρούριση. Υπήρχε ορθάνοιχτος διάδρομος και από τη μια και από την άλλη μεριά από τους οποίους παιρνούσαν ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ και από και προς τα μπλόκα του ΠΑΜΕ. Ήμουν τουλάχιστον ένα δύωρο εκεί και ποτέ δεν έκλεισε ο δρόμος προς την πλατεία

      • κι εμεις εκει ήμασταν,δεν ήσουν μονος στην πορεια…το ΠΑΜΕ,όντως ΕΜΠΟΔΙΖΕ τους διαδηλωτες να ανέβουν πρός τη βουλή κι όχι προς την πλατεία όπως λές.και ζητούσαν ταυτότητες σε οποιονδήποτε πλησίαζε την περιφρουρισή του.τι να πω…δεν ειναι απλά ρουφιάνοι,είναι και άτιμοι.αυτομε θλιβει περισσοτερο.

      • Σιγά μη κλαις με μαύρο δάκρυ. ΛΕΣ ΨΕΜΑΤΑ. Απλά και ξάστερα. Η δίοδος προς Σύνταγμα δεν έκλεισε ΠΟΤΕ, παρά μόνο όταν άρχισαν τα επεισόδια. Όσο για αυτά «περί ελέγχου ταυτοτήτων» είναι τουλάχιστον γελοία. Κανονικά δεν θα επέτρεπα καν την εμφάνιση ενός τόσου χυδαία προβοκατόρικου, ψευδούς και αηθούς σχολίου, αλλά πρέπει να δει και ο κόσμος πόσο αλήτες, ρουφιάνοι και γελοίοι είστε μερικοί. ΑΣΧΟΣ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ

      • Επίσης το βίντεο που ανάρτησες δείχνει τους τύπους με τις βαριοπούλες την ώρα που σπάνε τα μάρμαρα!!!

  4. Φτάνουν λοιπόν σε κάποια στιγμή κάποιοι διαδηλωτές του “ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ”. Φτάνουν μπροστά από την περιφρούρηση του ΠΑΜΕ και αρχίζουν να τους βρίζουν…..
    …..Αφού και αυτό δεν “έπιασε” έβγαλαν βαριοπούλες και άρχισαν να σπάνε μάρμαρα (για να τα πετάξουν).

    Είσαι σίγουρος ότι τα είδες αυτά;;;; Βαριοπούλες οι διαδηλωτές του “ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ”??????

    • Από μέσα και από πίσω του ναι. Είμαι απόλυτα βέβαιος. Μπορεί να μην ήταν του δεν πληρώνω οι ίδιοι. Μπορεί να χώθηκαν από πίσω. Πάντως με εκείνους ήρθαν και άρχισαν τα επεισόδια

      • Συγνώμη αλλά αυτό είναι πιο κοντά στην αλήθεια

        Ήμασταν εκεί όταν ξεκίνησαν τα επεισόδια στο Σύνταγμα. Ομάδα διαδηλωτών των ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ανέβαιναν προς την πλατεία Συντάγματος. Μπροστά στην είσοδο του ξενοδοχείου Μεγάλη Βρετανία ήρθαν αντιμέτωποι με τις «αλυσίδες» περιφρούρησης του ΠΑΜΕ. Οι «Δεν Πληρώνω» ζήτησαν από το ΠΑΜΕ να τους αφήσει να περάσουν, αλλά τα μέλη του ΠΑΜΕ αρνήθηκαν. Υπήρξε μια μικρή ένταση η οποία εκτονώθηκε από τους ψυχραιμότερους και των δύο πλευρών. Εν τω μεταξύ, η νευρικότητα που δημιουργήθηκε, έφερε τους «μαύρους» οι οποίοι αποφάσισαν να σπάσουν τις αλυσίδες του ΠΑΜΕ! Και έτσι άρχισε ο πετροπόλεμος, με μολότοφ να πέφτουν μεταξύ διαδηλωτών, άνθρωποι αιμόφυρτοι και από τις δύο πλευρές και όλα αυτά, ενώ ο… «ταξικός εχθρός» βρίσκεται, υποτίθεται, μέσα στη Βουλή! Δείτε το φωτορεπορτάζ του Χρήστου Βουτσαρά, που καρέ καρέ κατέγραψε τα γεγονότα που έβαλαν φωτιά στο Σύνταγμα:

        Πολλές φωτογραφίες εδώ!!!

        http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345001

      • Οι φωτογραφίες δείχνουν ότι οι του ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ να είναι όλο γυναίκες. Αυτές λες ότι έβγαλαν τις βαριοπούλες???

      • Το βίντεο που μόλις ανέρτησες δείχνει μόνο γυναίκες;;; τέλος πάντων προσπαθείς να δικαιλογήσεις τα αδικαιολόγητα. Εγώ όμως ήμουν εκεί. Ξέρω πολύ καλά τι είδα.

      • Το video που ανήρτησα δεν δείχνει το ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ. Έχει πλέον φύγει το ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ. Δεν το αφήσατε να περάσει και έχει φύγει να προσπαθήσει από αλλού. Αυτό (και τις γυναίκες που λες) θα τις δεις στις φωτογραφίες στη διεύθυνση http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345001

        Ξέρεις κάτι; Καταλαβαίνω την αμηχανία σας. Εδώ και πολύ καιρό κάνετε παρελάσεις μακριά από το κίνημα και τον κόσμο. Σήμερα «κυκλώσατε» την Βουλή (με ρώταγε ο γιός μου ποιούς αποκλείετε σε αυτήν την περικύκλωση, του είπα τους βουλευτές και στη συνέχεια με ρώτησε : τότε γιατί κοιτάνε προς τον κόσμο;). Αλλά με στρατιωτικό τρόπο. Ξεχάσατε να ενεργείτε πολιτικά. Θεωρείτε τον κόσμο που δεν είναι ΠΑΜΕ εχθρό. Του απαγορεύετε να διαδηλώσει. Σε ποιούς; Σε αυτόν που διαδηλώνει επί 6 μήνες συνέχεια στο Σύνταγμα, ΟΠΟΥ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΠΩΝ, έρχεσαι να του απαγορεύσεις να πάει εκεί που κάθε μέρα βρίσκεται και νομίζεις οτι θα το δεχτεί.
        Μετά από αυτό ήρθαν και παρακρατικοί. Εδώ συμφωνούμαι. Δεν ήταν οι ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ παρακρατικοί. Ούτε αυτοί που στο Video που σας βρίζουν. Μα παρακρατικοί συνέχεια είναι στις διαδηλώσεις άλλο αν δεν τους βλέπεις γιατί διαδηλώνεις πάντα μακριά από εκεί που είναι ο κόσμος. Σήμερα που ήσουν εκεί που είναι ο κόσμος τους είδες και εσύ.
        Το κίνημα θέλει συνεχή παρουσία μέσα σε αυτό. Αν προσπαθήσει το ΚΚΕ πολιτικά και όχι στρατιωτικά μετά από καιρό ίσως γίνει ότι και το ΚΚΕ του ΕΑΜ ΕΛΑΣ.

        Σε καλημερίζω.

      • Καμμιά αμηχανία δεν έχω. Έχω πάρα πολλά άλλα αισθήματα εκτός από αμηχανία. Θα στο ξαναπώ έτσι όπως ακριβώς έγινε. Όλοι αυτοί που άρχισαν τα μπάχαλα βγήκαν από μέσα και από πίσω από το συγκεκριμένο μπλοκ. Ήμουν εκεί, παρακολούθησα όλο τη σκηνικό. Δεν θα με βγάλεις τρελό. Τώρα αν είσαι της άποψης «αν διαφωνούμε με την πραγματικότητα τόσο το χειρότερο για την πραγματικότητα» τι να πω…δεν σε είχα για τέτοιον, αλλά μπορείς να διατηρείς βεβαίως τα όποια στερεότυπα και κολήματα θες (έναντι του ΚΚΕ, του ΠΑΜΕ και όποιου άλλου θες)
        Πάντως τα πράγματα ΕΤΣΙ έγιναν. Εσύ αν θες βγάλε ότι συμπέρασμα θες και σε βολεύει από φωτογραφίες και βίντεο.

        Η περιφρούριση ΔΕΝ περιφρουρούσε την Βουλή, περιφρουρούσε τα μπλοκ του ΠΑΜΕ. Και βεβαίως η περιφρούριση βλέπει προς τα έξω, προς τα μέσα θα βλέπει; Το ξαναλέω και θα το πω 1000 ακόμα φορές γιατί με πιάνουν τα νεύρα μου με το παιχνίδι που θέλουν σόνι και καλά να παίξουν ορισμένοι με εντυπώσεις: η πρόσβαση στο Σύνταγμα για όποιον ήθελε να διαδηλώσει ΔΕΝ ήταν κλειστή. Υπήρχαν συνεχώς δίοδοι ελεύθεροι αριστερά και δεξιά της περιφρούρησης που βρισκόταν στο κέντρο του δρόμου απ’ όπου πηγαινοέρχονταν πάρα πολύς κόσμος. Μπήκαν μέσα στα μπλοκ του ΠΑΜΕ από τα μπλόκα της ΟΛΜΕ, της ΔΟΕ, των νοσοκόμων (που είδα εγώ όταν καθόμουν μπροστά από το Μεγάλη Βρετανία), άπειρος κόσμος, με τις σημαίες του και τα καπελάκια του. Κόφτε λοιπόν την άθλια προπαγάνδα.

        Γιατί σου απαγόρευε το ΠΑΜΕ να διαδηλώσεις;;; Το ΠΑΜΕ είχε συγκεντρωθεί στη Βουλή, ναι ή όχι; Στο πάνω μέρος της πλατείας. Απαγόρευσε κανείς στα άλλα μπλοκ να πάνε στη πλατεία; όχι. Δηλαδή πως την εκλαμβάνεις την ελευθερία διαδηλώσεως; να περάσουν τα άλλα μπλοκ σόνι και καλά μέσα από τα μπλοκ του ΠΑΜΕ; αυτό και πρακτικά δεν γίνεται. Δεν πρόκειται λοιπόν για καμμιά απαγόρευση, κλπ κλπ.

        Είχε λοιπόν το ΠΑΜΕ περιφρούρηση. Και καλά έκανε. Αυτοί άλλωστε που πήγαιναν να τα κάνουν μπάχαλο, αν δεν υπήρχε η περιφρούρηση θα είχαν ανέβει ανενόχλητοι μέχρι πάνω και τώρα θα θρηνούσαμε πολύ περισσότερους. Αν μη τι άλλο η χθεσινή επίθεση ΑΠΕΔΕΙΞΕ γιατί χρειάζεται η περιφρούρηση στις πορείες

        Στο Σύνταγμα φίλε μου το ΚΚΕ ηταν απών (σε γενικές γραμμές) γιατί οι ίδιοι οι αγανακτισμένοι ΑΠΑΓΟΡΕΥΑΝ στα κόμματα να έρθουν στο Σύνταγμα. Μη το ξεχνάμε. Αλλά όταν κάποιοι πήγαιναν και κάνανε την ανώδυνη -θα μου επιτρέψεις- διαμαρτυρία τους στο Σύνταγμα, το ΠΑΜΕ έκανε δεκάδες μαζικές πορείες, συγκεντρώσεις, απεργίες, όργωνε τους χώρους δουλειάς, επανσύνδεε το ρεύμα σε απολυμένους που δεν είχαν να το πληρώσουν, με κινητοποιήσεις ανάγκαζε εργοδότες να πάρουν πίσω απολύσεις. Επειδή δεν τα βλέπεις ή δεν τα γνωρίζεις εσύ ΔΕΝ σημαίνει ότι δεν υπάρχουν. Άσε λοιπόν ποιος είναι κοντά στον εργαζόμενο και ποιος βλέπει τις συγκεντρώσεις σαν χάπενινγκ. Πόσοι σύντροφοι σου έχουν χάσει τη δουλειά τους λόγω συνδικαλιστικής δουλειάς, υπερασπιζόμενοι τα συμφέροντα των εργαζομένων; Εγώ έχω πάψει να τους μετράω πλέον.

        Τσάμπα μαγκιές λοιπόν, να με συγχωρείς όμως, αλλά έτσι είναι. Μιλάτε για ταξική πάλη σε θεωρητικό επίπεδο (οι περισσότεροι από σας), ενώ βλέπετε το κίνημα ως φιλολογική κατηγορία. Και εκεί είναι η κύρια διαφορά μας. Εμείς γνωρίζουμε από πρώτο χέρι τι σημαίνει ταξική πάλη, εργοδοτική τρομοκρατία, προσωπική θυσία στην καθημερινή πάλη, κλπ.

      • Για το τι έγινε στο Σύνταγμα τα έγραψα οπότε δεν έχει νόημα να επανέλθω.

        Πρέπει να επανέλθω όμως στην αλαζονία :

        το ΠΑΜΕ έκανε…
        …συγκεντρώσεις, απεργίες, όργωνε τους χώρους δουλειάς, επανσύνδεε το ρεύμα σε απολυμένους που δεν είχαν να το πληρώσουν, με κινητοποιήσεις ανάγκαζε εργοδότες να πάρουν πίσω απολύσεις…

        To ΠΑΜΕ τα έκανε όλα αυτά; Μήπως το ΠΑΜΕ αλλάζει και τις εποχές, κάνει και τον ήλιο να ανατέλει και αλλάζει την ημέρα με την νύχτα;
        Εργατικό κίνημα λέγεται αυτό Ηρόδοτε, που συμμετέχει ΚΑΙ το ΠΑΜΕ, αλλά ΔΕΝ είναι ΜΟΝΟ το ΠΑΜΕ.

      • Αλαζονία;;;;
        Δεν πάμε καθόλου καλά!!
        Τα συγκεκριμένα που αναφέρω τα έκανε το ΠΑΜΕ. Για τη δράση του ΠΑΜΕ μιλάω και όχι για τις άλλες δράσεις, από άλλους φορείς, οργανώσεις, κλπ, που σίγουρα υπήρχαν και δεν τις υποτιμάω αλλά δεν αναφερόμουν σε αυτές. Μιλούσα για το ΠΑΜΕ συγκεκριμένα. Και νομίζω ότι ήμουν πολύ σαφής και συγκεκριμένος.
        Αλλά επιβεβαιώνεις αυτό που εχω καταλάβει και με σένα και με πολλούς άλλους: υπάρχει μια έντονη διάθεση παρεξήγησης και επιλεκτικού διαβάσματος ή κατανόησης των όσων γράφονται εδώ ή σε άλλους δικτυότοπους φιλικά προσκείμενους στο ΚΚΕ και το ΠΑΜΕ. Είναι προϊόν παρωπίδων και κολήματος, που δυστυχώς δεν βλέπω καμμιά διάθεση να ξεπεραστούν ή τουλάχιστον να αμβλυθούν.
        Λοιπόν, το ΠΑΜΕ είχε όλο το προηγούμενο διάστημα μια τεράστια κινητοποίηση, που την αγνοείς (δεν σε ενδιαφέρει, δεν ασχολήσε, δεν ξέρω). Γι αυτές τις κινητοποιήσεις μίλησα πιο πάνω. Και ναι ήταν του ΠΑΜΕ. Όχι του εργατικού κινήματος γενικότερα. Το εργατικό κίνημα δεν είναι ένα πράγμα, γενικό και αόριστο. Υπάρχουν δυνάμεις που δρουν σε αυτό που κάνουν και ορισμένες κινήσεις, δράσεις, έχουν συγκεκριμένο ρόλο και κατεύθυνση. Εργατικό κίνημα γενικά και αόριστα, φίλε μου, ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ

    • Στο 1:50 του παραπάνω βίντεο πάντως δείχνει κάποιον που σπάει μάρμαρα με ένα σφυρί.

      Θραξ Αναρμόδιος

    • Από το 5:30′ και μετά οι ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ήρθαν δεν τους αφήσατε να περάσουν και έφυγαν. Το ψέμα έχει κοντά ποδάρια, ειδικά στις μέρες μας…

      • Φίλε μου, δεν έχω διάθεση αντιδικείας μαζί σου, όμως, δυστυχώς για σένα -και για όσους άλλους προσπαθούν να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα- ήμουν μπροστά. ΞΕΡΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΙ ΕΙΔΑ. Από κει και πέρα, ότι και να μου πεις, ότι και να μου δείξεις, δεν μπορεί να αναιρέσει αυτό που είδα με τα μάτια μου. Δεν θα με βγάλεις ούτε τυφλό ούτε τρελό. Πίστευε ότι θες, ειλικρινά. Δεν έχω πρόθεση να σε πείσω για οτιδήποτε. Από ότι έχω καταλάβει έχεις έτοιμα τα συμπαράσματά σου, με γεια σου με χαρά σου. Και γω έβγαλα πλέον τα δικά μου. Και δεν μπορείς να με πείσεις για κάτι στο οποίο ήμουν αυτόπτης μάρτυρας και έζησα δευτερόλεπτο το δευτερόλεπτο. Συγνώμη κιόλας.

  5. Αυτό εδώ http://www.tsantiri.gr/koinonia-kinimata/dite-pos-archise-i-machi-pame-koukouloforon-fotoreportaz.html που είναι λίγο νωρίτερα από τη σύρραξη δεν ήταν «εμπόδισαν» και όχι «ελεύθερα»

    • Καλά! Καταρχάς φαίνεται και από τις φωτογραφίες. Οι του Δεν πληρώνω ανέβηκαν τόσο επιθετικά, με άγριες διαθέσεις, τους βλεπαμε από μακρυά. Τότε ΟΝΤΩΣ λίγα δευτερόλεπτα πριν φτάσουν σε απόσταση αναπνοής από το μπλοκ η περιφρούρηση «έκλεισε». Σιγά μη τους άφηναν. Πλάκα κάνεις; οι άνθρωποι βγάλανε μολότοφ και λοστούς από τις τσάντες. Θα τους άφηναν να μπουν μέσα στα μπλοκ που υπήρχαν γέροι και μητέρες με τα παιδιά τους; μέχρι και δακρυγόνα έσκασαν. Μα που τα βρήκαν δεν μπορώ να καταλάβω διαδηλωτές και καλά τα δακρυγόνα!!

      • Αμα φοβάσαι τις γυναίκες του ΔΕ ΠΛΗΡΩΝΩ, πήγαινε να κάνεις πορείες στην Ομόνοια όπως έκανες μέχρι τώρα…

    • Ανώνυμος με κουκούλα ή χωρίς; αγανακτισμένος και συ ε; δες το βίντεο ρε άθλιε. Γυναικόπεδα βλέπεις εσύ; άι χάσου ρουφιάνε

      • Μα τι είναι αυτές οι βλακείες με αυτό το «φωτορεπορτάζ» που παίζει από χτες… Έλεος, είναι προφανές ότι είναι στημένο. Οι πρώτες τρεις φωτογραφίες πρέπει να είναι από άλλη μέρα. Δεν έχει κανείς παρά να κοιτάξει τη φωτογραφία που δείχνει ότι οι γυναίκες του «δεν πληρώνω» έχουν ανέβει ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΨΗΛΑ από το στέγαστρο της εισόδου της Μεγάλης Βρετανίας (http://www.tsantiri.gr/wp-content/media/2011/10/DSC_4252.jpg) και ξαφνικά δεν βλέπουμε καμία από αυτές τις γυναίκες, αλλά την περιφρούρηση του ΠΑΜΕ πολύ πιο κάτω, μπροστά από την είσοδο της Μεγάλης Βρετανίας (http://www.tsantiri.gr/koinonia-kinimata/dite-pos-archise-i-machi-pame-koukouloforon-fotoreportaz.html/attachment/dsc_4254). Αφού δεν περάσανε από την περιφρούρηση του ΠΑΜΕ, που ήταν στην είσοδο της Μεγάλης Βρετανίας, πώς τους δείχνει η φωτογραφία ΠΙΣΩ από εκεί που ήτανε η περιφρούρηση;
        Πρέπει να έχει πέσει πολύ κόψε ράψε από τον κύριο του φωτορεπορτάζ αυτού… Κατά πώς τον βολεύει φυσικά, για να μας πείσει και καλά ότι το ΠΑΜΕ «απαγόρευσε» σε άοπλες γυναίκες με ειρηνικές προθέσεις να περάσουν, και όχι στα φασιστοειδή που φαίνονται καθαρά στο βίντεο να χτυπάνε, να φτύνουν και να σπάνε μάρμαρα, ενώ η περιφρούρηση έδειχνε ψυχραιμία και δεν κουνήθηκε καν… Άξιος…

      • Συγγνώμη, η απάντηση ήταν γι’ αυτό εδώ:

        «Αμα φοβάσαι τις γυναίκες του ΔΕ ΠΛΗΡΩΝΩ, πήγαινε να κάνεις πορείες στην Ομόνοια όπως έκανες μέχρι τώρα…» και όχι για το σχόλιο κάτω από το οποίο μπήκε…

  6. είναι δυνατόν να θες να σε πάρουμε στα σοβαρά όταν ονομάζεις το video Σκηνές από τη περικλωση της Βουλής από το ΠΑΜΕ;;; Μόνο το ΠΑΜΕ περικύκλωσε τη βουλή σήμερα βρε αλήτη;;;;

    • Αντιπαρέρχομαι ότι με λες αλήτη. Αλλά είσαι ή το παίζεις και βλάκας τελείως. Οι σκηνές που δείχνει το συγκεκριμένο βίντεο ΕΙΝΑΙ από τη συγκέντρωση του ΠΑΜΕ. Πως να το κάνουμε δηλαδή; Αυτό δείχνει. ΟΙ ΓΣΕΕ κλπ ήταν από τη κάτω πλευρά του Συντάγματος. Άρα το θέμα δεν είναι αν θα παρεις εσύ εμένα σοβαρά, αλλά άν εσύ είσαι σοβαρός που δεν καταλαβαίνεις (ή κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις)

  7. athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1344902

    athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1344529

    ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

    Αποκλειστικά υπεύθυνο για τα σημερινά (20-10-11) γεγονότα στο Σύνταγμα είναι το ΚΚΕ. Η απόφασή του να μονοπωλήσει τη διαδήλωση στο Σύνταγμα και να καταλάβει μονοπωλιακά το πάνω διάζωμα (Β. Αμαλίας) πάρθηκε για λόγους τηλεοπτικής και πολιτικής υπεραξίας και ήταν μία πράξη επιθετική απέναντι στην κοινωνία. Αποφάσισαν να αποκλείσουν την πρόσβαση του κόσμου προς τη Βουλή, ανοίγοντας το δρόμο για τους βουλευτές, προκειμένου να πανηγυρίσουν την έξοδο των δικών τους βουλευτών, των βουλευτών υποτίθεται του ‘όχι’.

    Χρησιμοποιώντας την περίφημη περιφρούρησή του –η οποία συνετρίβη με το πρώτο μπαμ και διεσώθη πρόσκαιρα με την συνεργασία και την επέμβαση των ΜΑΤ- εμπόδισε, σαν δύναμη καταστολής, την διέλευση στους πολίτες.

    Οι προκλητικές δηλώσεις των προβεβλημένων στελεχών του κόμματος περί προβοκατόρων, κουκουλοφόρων και άλλα ηχηρά παρόμοια πυροδότησαν από μέρες το κλίμα. Προσπάθησαν δε να οικειοποιηθούν το Σύνταγμα, το οποίο κατασυκοφαντούσαν και λοιδορούσαν από την στιγμή που έγινε χώρος δημόσιος, χώρος της Άμεσης Δημοκρατίας.

    Δεν κατάλαβε τίποτε το ΚΚΕ από τον Δεκέμβρη του ’08, όταν έντρομο ζητούσε τη βοήθεια του Καραμανλή με επίσημες επισκέψεις. Οι καιροί των ροπαλοφόρων του ΚΚΕ πέρασε ανεπιστρεπτί, όπως πέρασε και η εποχή που έκοβαν χέρια και έβγαζαν τα μάτια των ανήμπορων αρχειομαρξιστών και τροτσκιστών.

    Το αντιεξουσιαστικό κίνημα, που τα τελευταία 30 χρόνια μπαινοβγαίνει στις φυλακές και βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της αντίστασης της κοινωνίας ενάντια στο κράτος και το κεφάλαιο, έχει αποκτήσει δύναμη, δυνατότητα και συνείδηση.

    Ας μην παρασύρεται το κόμμα από τη γνωστή του τακτική στο χώρο των πανεπιστημίων. Η κοινωνία είναι μια σκληρή πραγματικότητα, ένας ωκεανός, όπου αρκεί ένας μικρός κυματισμός για να πνίξει κάθε ολοκληρωτισμό.

    Η Άμεση Δημοκρατία αναδύεται στα συντρίμμια του παλιού κόσμου.

    Αντιεξουσιαστική Κίνηση Αθήνας

    • Ο ρόλος σας φάνηκε ξεκάθαρα σήμερα. Δεν έχω τίποτε άλλο να πω για τις συκοφαντίες και τον αντι-ΚΚΕ παροξυσμό σας

      • Τι κάθεσαι και απαντάς στον κάθε παπάρα και εσύ ?? Όταν την πέφτεις με μάρμαρα και μολότωφ στον «ταξικό» εχθρό το ΠΑΜΕ δεν είσαι μαλάκας, είσαι μισθοφόρος και χρυσαυγίτης μπάτσος εθελοντής. ΤΕΛΟΣ

        Γάμησε τους, τους παπάρες

      • Έλα ντε. Ενημερώνω τον κάθε *** που γράφει υβριστικά σχόλια, ότι θα διαγράφονται πλέον χωρίς δεύτερη κουβέντα. Χάσαμε έναν δικό μας άνθρωπο σήμερα. Δεν θα ακούμε και την μλκ του καθενός και από πάνω, που πάει να δικαιλογήσει τους δολοφόνους

      • συγγνωμη,αλλα δεν εχετε ιδεα προφανως.η ΑΚ συνηθως ειναι κατα των συγκρουσεων και τα μελη της δεν συμμετειχαν στις συγκεκριμενες συμπλοκες.μπορει να διαφωνω σε 1000-2 σημεια,αλλα συνηθως δεχονται κριτικη γιατι ειναι υπερβολικα «πασιφιστες» και οχι γτ κανουν χουλιγκανισμους

      • Δεν σχολιάζω επί του τι κάνει συνήθως η ΑΚ. Σχολιάζω επί του τι λέει η ανακοίνωση σε σχέση με το τι έγινε. Και ως προς αυτό είναι παντελώς άκυρη, εκτός τόπου και χρόνου και πολιτικά στείρα, δογματική και προκατειλλημένη

    • AΠΟ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΠΑ.ΜΕ.
      ….Οι συγκεκριμένοι μηχανισμοί άνοιξαν λογαριασμούς με το εργατικό – λαϊκό κίνημα.
      Ας έχουν υπόψη τους ότι το εργατικό – λαϊκό κίνημα έχει τη δύναμη και την πείρα, για να τους κόψει το χέρι».

      Ας το πάρετε σοβαρά υπ’όψιν αυτό !!!!!!!! Ολα τα προαναφερόμενα υπόλοιπα ειναι απλώς….. οδοντόπαστες !

  8. ακριβώς έτσι μου τα διηγήθηκε και σ/φος από εκεί που ήταν σήμερα περιφρούρηση, ο οποίος δέχθηκε μπουκάλι με νερό από πριν αρχίσουν όλα τα χοντρά.ναι από το «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ-ΑΛΛΑ ΠΡΟΒΟΚΑΡΩ»

  9. Γαμώτο! Πάλι εμείς οι Πόντιοι την πληρώσαμε…

    Συλλυπητήρια στην οικογένεια του οικοδόμου Μήτσου Κοτσαρίδη

  10. Άθλιο χιταριάτο, ρουφιάνοι με συμβόλαια 10 γενεών, ορκισμένα φράικορπς των ντόπιων μεγιστάνων, εξηγήστε μου ποιά υπάνθρωπη ξεφτίλα μετατρέπει το φονιά σε κατήγορο; Όχι πως αμφέβαλα ποτέ για τα εύρωστα μεροκάματα που κόβει η ασφάλεια, ιδίως στους άυλους χώρους της δικτυακής προπαγάνδας, αλλά η χυδαιότητα που απαιτεί να γίνει μαζική προκαλεί μόνο εμετό. Η απάντηση στο θράσος των φονιάδων με υπογραφή Α/Κ Αθήνας τρομοκρατεί και πεισμώνει κιόλας. Η μεγαλοεπιχειρηματική τάξη ξεκινάει το επιχειρησιακό σκέλος του εμφυλίου χωρίς την επισημότητα των κρατικών της οργάνων. Για να σπείρει συγχύσεις, πρωτόγονο αντικομμουνισμό και ασύμμετρη τρομοκρατία στη λαϊκή πλειοψηφία. Πρώτα οι χίτες με ετερόκλητη – τι θλίψη – πολιτική κάλυψη (αλλά και αλαφουζική κάλυψη – χίτες σας λατρεύουν τα αφεντικά σας). Ο στρατός και το λοιπό βαθύ κράτος έπονται. Η σαρωτική 48ωρη απεργία, οι εκατοντάδες χιλιάδες λαού που διαδήλωσαν την πίστη στην ελπίδα της υλικής σωτηρίας του εργαζόμενου λαού ήταν απλώς το προανάκρουσμα. Το λίπασμα του σπουδαίου κόσμου που θα ανατείλει ας είναι το χώμα που θα σκεπάσει τον άτυχο άνδρα που ποτέ δεν γνώρισα και ποτέ δεν θα ξεχάσω. Δεν είχε την ανίκητη σωματοδομή των μπράβων, πραιτωριανών αναρχοφασιστών που χτυπούν με τη γενναιότητα ύαινας. Ήταν ένας άντρας εύθραυστος, που ύψωσε το ανάστημά του για να υπερασπιστεί χιλιάδες με όση – ήταν λίγη, αθάνατος – δύναμη διέθετε.
    Δεν πάει χαμένος. Σας το ορκιζόμαστε θανατερά ερπετά..
    Ο λαός θα νικήσει

  11. Κατ’ αρχάς, άγνωστέ μου αυτόπτη, αισθάνομαι υποχρεωμένος να σε ευχαριστήσω για το δημοσίευμά σου, διότι σήμερα, παρακολουθώντας από την τηλεόραση το θέμα της διαδήλωσης, σερφάροντας από κανάλι σε κανάλι και μέχρι να ακούσω τις δηλώσεις του κου Ζιώγα, είμουν αβέβαιος για τους λόγους που προκλήθηκαν τα εν λόγω επεισόδια!
    Βεβαίως από το πρωί, ευρισκόμενος καθ΄οδόν, το ραδιόφωνο του Sky, εγκωμίαζε την οργανωτική αρτιότητα του ΠΑΜΕ, πλήν όμως κάτι μέσα μου έλεγε ότι μάλλον θα έχουμε εξελίξεις!
    Επιστρέφοντας σπίτι και ανοίγοντας την τηλεόραση, ατυχώς, επιβεβαιώθηκα!
    Αυτό που μου προκάλεσε εντύπωση και θυμό, ήταν οτι τα ΜΑΤ παρακολουθούσαν την άγρια σύρραξη, χωρίς να επεμβαίνουν!
    Το οτι η απορία αυτή λύθηκε όταν άκουσα πως το ΠΑΜΕ ζήτησε την μη επέμβαση των ΜΑΤ για τους γνωστούς πλέον λόγους, είναι πλέον δευτερευούσης σημασίας, μπροστά στην αποκάλυψη ότι η ομάδα αυτή προφανώς είχε άλλους στόχους, πράγμα το οποίο στηλιτεύτηκε από αρκετούς αναλυτές και επιβεβαιώνεται από την μαρτυρία σου!
    Όπως καταλαβαίνεις, δεν είμαι κομματικοποιημένος, μάλιστα δε απέχω από τις φιλοσοφικές αναζητήσεις της εν γένει Αριστεράς!

    ‘Όμως, οφείλω να σου εξιστορήσω τι έκανα κάποτε σε παρόμοια επέμβαση, την 1.1.1994 στην Μητρόπολη, ως υπεύθυνος για την τύχη κάποιου σωματίου ΣΕΠιτών όταν αποφασίσαμε να διαδηλώσουμε μπροστά στην Μητρόπολη την ώρα που που όλη η πολιτική ηγεσία θα
    προσήρχετο για την παραδοσιακή λειτουργία της πρωτοχρονιάς!

    Ίσως να ξέρεις, ότι την εποχή εκείνη, τόσο το Υπουργείο Μεταφορών, όσο και αυτό τη Δημοσίας Τάξεως, υπάκουε περισσότερο στις προσταγές του κ. Κολλά.
    Εκείνη την ημέρα, κάποιοι εξ’ αυτών είδαν στα χέρια ενός μικρού αγοριού, ένα ρολό, αυτοσχέδιου πλακάτ. Ειδοποίησαν τις Αστυνομικές αρχές, οι οποίες έσπρωξαν τα μέλη μας σε περιοχή που δεν θα τους έβλεπε κανένας!
    Προσωπικά, έδωσα εντολή να τους μαζέψουμε στην δεξιά πλευρά τη εισόδου της Μητρόπολης.
    Και πάλι εκεί, ήρθαν η Αστυνομικοί και μας ζήτησαν να αποχωρήσουμε! Τους είπα ότι θα το κάνουμε και φοβούμενος αυτά που επακολούθησαν, τους μετέφερα 5 μόλις μέτρα παρακάτω ανάμεσα από τα τραπεζάκια ενός υπαίθριου καφενείου. Τους έδωσα το σήμα να είναι ήρεμοι μέχρι να εμφανιστεί ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας!
    Τότε ακριβώς ανοίχτηκαν τα πανώ, οι δημοσιογράφοι παράτησαν τους επισήμους και έτρεξαν προς εμάς. Την ώρα που άρχισα την συνέντευξη, άρχισε και ο πανικός! Μάς επετέθηκαν.
    Το αποτέλεσμα μπορείς να το διαβάσεις σε κάποιες εφημερίδες της εποχής και είναι περιττό να σου πώ, ότι έφαγαν το ξύλο της χρονιάς τους, παρόλο που η Αστυνομία έκανε κλοιό με πρόσωπο πρός εμάς, επιτρέποντάς τους να μπαίνουν ανάμεσα από τον κλοιό τους εναντίον μας!

    Γιατί τα γράφω όλα αυτά!

    Τα γράφω, γιατί
    1. Λυπούμαι που δεν βρέθηκα στην διαδήλωσή σας!
    Άν είμουν εκεί και βλέποντας να γίνονται όσα εξιστορείς, θα μιλούσα με τους υπεύθυνους της περιφρούρησις, θα ζητούσα 30 ψυχωμένα άτομα, θα τους περικύκλωνα και θα τους έβαζα στην μέση. Μετά από αυτό, θα ζητούσα με το μεγάφωνο να να έρθουν και άλλοι για να τους κρατήσουμε μέχρι να έρθουν οι αρχές για να υποβληθούν οι σχετικές μηνύσεις!
    Άν με σνομπάριζαν, θα βοηθούσαν σίγουρα αργότερα όταν αυτοί ευρέθηκαν ταμπουρωμένοι στις εγκαταστάσεις του Μετρό!
    Εκεί έπρεπε να κληθούν οι Αστυνομικές Δυνάμεις να τους συλλάβουν!
    2. Χάθηκε μιά ευκαιρία να γνωρίσει, επιτέλους, το Πανελλήνιο τους εχθρούς του!
    3. Παραμένει η υποψία πως το ΚΚΕ αποβλέπει σε συγκομιδή οπαδών μέσω θυματοποίησής! Και εάν αυτό αποδειχθεί, κρίμα στον νεκρό αγωνιστή!

    • Ναι…vs υπόλοιπων διαδηλωτών…»διαδηλωτών». Αυτοί οι 100 που ήρθαν και με το καλημέρα βρίζαν τις μάνες ολονών και σε δεύτερο χρόνο άρχισαν να πετάνε ξύλα, μολότοφ και πέτρες στον κόσμο. ΡΕΕΕΕΕΕ αυτοί ήρθαν ακριβώς για να αρχίσουν επεισόδια και να διαλήσουν την πορεία. Ρουφιάνοι και τίποτε άλλο. ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ όπως τους φώναζε χιλιάδες κόσμος και ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ

      • Εγώ είδα τον απλό κόσμο να σας χλευάζει για το πότε αλλάζετε βάρδια με τα ΜΑΤ και να χειροκροτάει όταν στις 5,00 αποφασίσατε να φύγετε.

      • Ναι, πήγαμε μια βόλτα και φύγαμε. Είχαμε 1 νεκρό, καμμιά 100 τραυματίες, εκ των οποίων ένας καμμένος από μολότοφ, ε, και είπαμε να το λήξουμε εκεί. Ο κόσμος που χλεύαζε το ΠΑΜΕ και δεν έκανε τίποτε για τους κουκουλοφόρους ασφαλιτοαναρχοφασίστες (που αν δεν ήταν το ΠΑΜΕ θα την πληρώνανε αυτοί) είναι άξιος της μοίρας του και ανάξιος του σχολιασμού μου

  12. καλά οκ… ήμουν σίγουρη… στην tv είπαν «συνδικαλιστής» μετά από λίγο «τελικά δεν ήταν συνδικαλιστής» μετά «πέθανε από πέτρα» μετά «από ανακοπή» όχι ότι έχει σημασία τι ήταν και πώς πέθανε τώρα πια.. συλληπητήρια στην οικογένειά του και να μη θρηνήσουμε άλλους νεκρούς ούτε τραυματίες…

  13. Αυτό που συνέβη σήμερα στο Σύνταγμα, πραγματικά αποτελεί γεγονός μεγάλης σημασίας για το εργατικό-λαικό κίνημα.

    Ομάδες κουκουλοφόρων – κράτους, παρακράτους, κτλ – επιτέθηκαν με πέτρες, μολότοφ, κροτίδες κρότου λάμψης, σιδερολοστούς κ.α. εναντίον της συγκέντρωσης του ΠΑΜΕ, με αποτελέσματα:

    1 ΝΕΚΡΟΣ

    40 άνθρωποι στο νοσοκομείο με κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις και εκδορές

    Το Σύνταγμα να είναι άδειο

    Ο «αριστερός» δούρειος ίππος στο εργατικό κίνημα. Δυστυχώς, η αντικουκουεδίλα μερικών τους έχει τυφλώσει (εκτός από κάτι άλλο) και μπερδεύουν τον αντίπαλο. Τί να κάνουμε; Πάντα έτσι γίνονταν. Το ΚΚΕ και οι άλλοι.

    Δε ντρέπεστε ρε ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ;;

    ΥΓ:Αναρωτίεμαι, ποιος από τους κουκουλοφλώρους έφαγε τις σόλες του, έχασε τον ύπνο του σε εργοστάσια, σε εργοτάξια, σε πολυκαταστήματα, σε λιμάνια, συγκρούστηκε με τα ΟΥΚ για την επιτυχία μιας απεργίας, κλπ, κλπ. Δυστυχώς, ξέρω την απάντηση….

  14. Λοιπόν ήμουν εκεί. Είδα κι εγώ την όλη φάση… Και γίνομαι πολύ καχύποπτος! Όλα άρχισαν από τη στιγμή που φάνηκε το μπλοκ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ. Ως εκείνη την ώρα όλα ήταν ειρηνικά! Οι «αγνωστοι» ανέβηκαν ΜΑΖΙ με τους ΔΕ ΠΛΗΡΩΝΩ, αφού πριν λίγη ώρα είχαν αποτύχει (οι «άγνωστοι») να «περάσουν» από την εξαιρετική περιφρούρηση του ΠΑΜΕ. Ακολούθησε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΉ ΕΝΤΑΣΗ με βρισιές, διαπληκτισμούς και ρίψεις αντικειμενων από αυτούς που ήθελαν να «σπάσουν» την περιφρούρηση. Μετά ξαφνικά «έχασα» (σαν μαγικό) από το οπτικό μου τα «διακριτικά» του προαναφερόμενου μπλοκ και διέκρινα μόνο κακό χαμό και πραξεις βίας! Το μόνο που ξεχώριζε ξεκάθαρα από αυτό το χάος ήταν οι άνθρωποι της πειφρούρησης του ΠΑΜΕ που ΑΜΥΝΟΝΤΑΝ! στο μένος των ….άλλων.

    …σημ 1. Δεν έχω καμμία σχέση με το ΠΑΜΕ

    …σημ 2 όπως τα λέτε στη δημοσίευσή σας έγιναν:

    Φτάνουν λοιπόν σε κάποια στιγμή κάποιοι διαδηλωτές του “ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ”. Φτάνουν μπροστά από την περιφρούρηση του ΠΑΜΕ και αρχίζουν να τους βρίζουν ΧΥΔΑΙΑ και ασύστολα. Μιλάμε για απίστευτη χυδαιότητα. Η περιφρούρηση δεν αντιδρά. Προφανώς γνωρίζουν ότι οι υβριστές λειτουργούν προβοκατόρικα (να προβοκάρουν αντιδράσεις και να αρχίσουν την επίθεση).

    Μετά τις ύβρεις, αφού αυτό δεν “έπιασε”, άρχισαν να εκτοξεύουν μπουκάλια νερό, καφέδες, κλπ. Υπήρχαν βέβαια κάποιες μικρο-αψιμαχίες, αλλά τίποτε σημαντικό, γιατί τα παιδιά του ΠΑΜΕ κρατούσαν ψυχραιμία.

    Αφού και αυτό δεν “έπιασε” έβγαλαν βαριοπούλες και άρχισαν να σπάνε μάρμαρα (για να τα πετάξουν).

    Στο μεταξύ είχαν εμφανιστεί, προστεθεί σε αυτούς αρκετές δεκάδες (καμιά 300ρια τουλάχιστον στο σύνολο), ενώ σε χρόνο ανύποπτο είχαν βγει κουκούλες, μάσκες, κλπ.

    Και άρχισε η επίθεση κατά του ΠΑΜΕ. Η δολοφονική επίθεση, με ξύλα, μάρμαρα, πέτρες, μολότοφ, πυροσβεστήρες, δακρυγόνα, μπογιές, κ.α. Γιατί όταν πετάς τεράστια κομμάτια μάρμαρο σε γυμνά κεφάλια πας για να σκοτώσεις. Ένας ΠΑΜίτης δέχτηκε μολότοφ και του κάηκαν τα πόδια

  15. Πήγα στις 12 το πρωί να πλησιάσω την Βουλή από Αμαλίας μέλη του » ΠΑΜΕ» με σημαίες και ξύλινα κονταρια δε με αφήσαν να περάσω όταν ρώτησα τι έγινε ρε παιδιά γιατι ετσι μου, απάντησαν ευγενέστατα ότι αποκλείουμε την Βουλή . Ξαναείπα ότι εμένα δεν με ενδιαφερεί αυτό και καλά κάνετε εγω θέλω να πάω μπροστά στα ΜΑΤ . Μου ξαναπάντησαν τα παιδιά δεν έχει ΜΑΤ είμαστε εμείς εδω .Σε συνέχεια ερώτησεις ‘οτι είμαι μόνος που που να πάω μου είπαν βρές ενα γκρούπ ενα συνδικάτο μια ομάδα η κάτσε εδώ .
    έφυγα και πήγα καμιά ώρα στην Μεγάλη Βρετάνια και καθόμουν στα παραθυρα από Πανεπιστημίου κάποια στιγμη βαρέθηκα και κατηφόρησα στην Β.Γεωργίου και εκεί είδα την ομάδα του δεν πλήρώνω είχαν πλάκα γιατί ήταν λίγα άτομα άλλα όλοι είχαν σημαίες και αυτα τα φωσφοριζέ γιλέκα .

    1ο Καταθέτω ότι μου αρνήθηκαν να περάσω προς την Βουλή διότι είπαν την είχαν αποκλεισει (αργότερα άκουσα πολ΄θ κόσμο να διαμαρτύρεται διότι δεν τους αφήναν να πλησιάσουν).
    2ο Γελάω και μόνο στην αναφορά ότι προκληθήκαν από το κίνημα δεν πληρώνω άλλωστε φαίνονται στις φωτο ποιοι και πόσοι ήταν στο κίνημα δεν πληρώνω . Αν φοβηθήκαν τις 50αρες κυρίες ή οτι προκλήθηκαν είναι αστείο αυτό .

    • 1) αποκλείεται να μη σε άφησαν να περάσεις, λες απλούστατα ψέματα. τόσο εγώ όσο και πολύ άλλοι περάσαμε έτσι μέσα. Συνέχεια περνούσε κόσμος μέσα, άστα αυτά. Ναι υπήρχαν κάτι άκυροι που αντι να περάσουν από δίπλα από την περιφρούρηση και να ανέβουν στο Σύνταγμα θέλαν να περάσουν από μέσα σόνι και καλά με το έτσι θέλω. Και τους λέγανε τα παιδιά πως στα δύο μέτρα έχει διάδρομο να περάσουν. Αλλά αυτοί επέμεναν και βρίζαν. Άσε, δύο ώρες ήμουν εκεί, δεν έκλεισε ούτε μία στιγμή η πρόσβαση στο Σύνταγμα

      2) εσύ γελάς. Εμείς θρυνούμε έναν σύντροφο. Έτσι είναι. Ναι οι πενηντάρες κυρίες πετούσαν τις μολότοφ και τα μάρμαρα μέσα στις συγκεντρώσεις του ΠΑΜΕ. Οι 50ρες κυρίες έστειλαν τόσο κόσμο στο νοσοκομείο. Σα δεν ντρέπεσαι λιγο

    • Όλη τη διάρκεια της ημέρας εγώ και η παρέα μου μπήκαμε και βγήκαμε ΑΠΕΙΡΕΣ φορές από τα μπλόκα του ΠΑΜΕ για καφέ, για να τσιμπήσουμε κάτι το μεσημέρι , για κατούρημα…. και φυσικά δεν είχαμε καμιά ταμπέλα κολλημένη πάνω μας να δείχνει την ταυτότητα μας . Έλεος πιά . Ντροπή να αναπαράγουμε μλς.

  16. Να και τι λεει το ΠΑΜΕ:
    http://www.pamehellas.gr/fullstory.php?lang=1&wid=2018

    Υ.Γ Τα συλληπητηρια μου στην οικογενεια του συναγωνιστη..
    Τετοια γεγονοτα πρεπει να μας κανουν πιο δυνατους και αποφασιστικoυς για την πορεια μας.

    • Ντροπή!!! Ο συναγωνιστής που πέθανε ήταν σε τελείως αντίθετο σημείο και δεν είχε σχέση με το επεισόδιο με το ΠΑΜΕ και το ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ κλπ.

      Η κυβέρνηση της τρόικας σκότωσε με τα δακρυγόνα τον συναγωνιστή.

      • Η κυβέρνηση, με τα ΜΑΤ της και τους ασφαλίτες της και τους πρόθυμους παρακρατικούς της σκότωσαν τον «συναγωνιστή» που λες εσυ και σύντροφό μας που λέμε εμείς. Εμείς δεν δεχτήκαμε επίθεση από τα ΜΑΤ φίλε μου. Δεχτήκαμε ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΗ επίθεση ξανά και ξανά από αυτούς τους ρουφιάνους με τις κουκούλες. Αυτοί έχουν την κύρια ευθύνη και για τους τραυματισμούς και γαι τον θάνατο. ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ρίξανε καπνογόνα και τι άλλο σκατά ρίξανε (που τα βρίκανε άραγε; οεο;). Τα δακρυγόνα που έριξαν τα ΜΑΤ πολύ μετά ΔΕΝ θα τα έρχναν αν δεν τα έκαναν μπάχαλο αυτοί.

        Να το ξεκαθαρίσουμε μια και καλή. Οι κουκουλοφόροι, γνωστοί-άγνωστοι, αναρχοφασίστες, ασφαλίτες, όπως θες πες τους επιτέθηκαν στα μπλόκ του ΠΑΜΕ. τους ΕΠΙΤΕΘΗΚΑΝ, το καταλαβαίνεις; Τα μάρμαρα και τις μολότοφ, δεν τις έριχαν καν στην περιφρούρηση οι κότες. Τις έριχναν μέσα στη διαδήλωση για να σκοτώσουν κόσμο.

        Το ΠΑΜΕ αμύνθηκε και προστάτεψε τον κόσμο του και καλά έκανε. αλλιώς θα είχαμε θρυνησει πολύ περισσότερα θύματα σήμερα…

  17. Ντοκουμέντο: Ο «κουκουλοφόρος» που δίνει εντολές στα ΜΑΤ(αναδημοσίευση)

    http://e-globbing.blogspot.com/2011/10/blog-post_1082.html

  18. Το ρεπορτάζ του Ρίζου:

    http://www2.rizospastis.gr/page.do?publDate=21/10/2011&id=13749&pageNo=7&direction=1

  19. Για τον σ/φο Δημήτρη Κοτζαρίδη (από τον σημερινό Ρίζο):

    «Η αποπνικτική ατμόσφαιρα που προκάλεσε η ρίψη καπνογόνων και η χρήση πυροσβεστήρων από τους προβοκάτορες κατά των διαδηλωτών είχαν αποτέλεσμα τον τραγικό θάνατο του Δημήτρη Κοτζαρίδη.

    Ο διαδηλωτής ζαλίστηκε και έπεσε κάτω. Οι σύντροφοί του τον πήραν στα χέρια για να του προσφέρουν τις πρώτες βοήθειες και τον μετέφεραν εκτός της πλατείας Συντάγματος. Την εικόνα αυτή μεταφέρουν άλλοι τραυματίες διαδηλωτές. Ο τραυματίας διαδηλωτής που μεταξύ των άλλων μετέφερε την εικόνα στους γιατρούς και στον πατέρα του, ήταν μέχρι αργά το βράδυ στον «Ευαγγελισμό» και του προσφέρονταν οι πρώτες βοήθειες. Ο τραυματίας δεν γνώριζε το θύμα, αλλά τον ταυτοποίησε μετά την ανακοίνωση για το θάνατο του οικοδόμου στον «Ευαγγελισμό».

    Τις εικόνες αυτές τις έζησαν έντονα οι συγγενείς, οι γιατροί και οι εργαζόμενοι στον «Ευαγγελισμό», που – πέραν των εφημερευόντων – προσέτρεξαν στο νοσοκομείο για να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους. Ο αγωνιστής οικοδόμος μετά την κατάρρευσή του από το καπνογόνο μεταφέρθηκε από τους συντρόφους στην «Αίγλη» Ζαππείου, ενώ ταυτόχρονα κλήθηκε το ΕΚΑΒ. Ο συνδικαλιστής του ΠΑΜΕ επιβιβάστηκε σε μηχανή του ΕΚΑΒ, αλλά στη διάρκεια της μεταφοράς του έπαθε ανακοπή (κολπική μαρμαρυγή).

    Στον «Ευαγγελισμό», όπου μεταφέρθηκε ο Δημήτρης Κοτζαρίδης, διαπιστώθηκε, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του νοσοκομείου, «πως ο 53χρονος πολίτης ήταν απνοϊκός, χωρίς σφυγμούς, με μυδρίαση και δεν έφερε κανένα τραύμα. Παρά τις προσπάθειες ανάνηψής του για 50 λεπτά από τους γιατρούς του νοσοκομείου, κατέληξε».

    Δηλαδή, από την ανακοίνωση διαγράφονται στην κυριολεξία όσα συνέβησαν πριν. «Η ασφυξία από τα δακρυγόνα μπορεί να οδήγησε σε αναπνευστική ανεπάρκεια και να αποτελέσει αφορμή θανάτου» κατήγγειλε με δηλώσεις του στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης ο Ηλίας Σιώρας, καρδιολόγος και πρόεδρος του Σωματείου των Εργαζομένων στον «Ευαγγελισμό». «Τις τελικές διαπιστώσεις θα τις κάνουν οι ιατροδικαστικές εξετάσεις», κατέληξε ο Ηλ. Σιώρας.

    Την πολιτική διάσταση του θανάτου του άτυχου οικοδόμου την έδωσαν οι συγγενείς του: «Αίμα θέλανε και το πήρανε, το κράτος, το παρακράτος, τα ΜΑΤ και οι κουκουλοφόροι». Ο «Ευαγγελισμός» δέχτηκε συνολικά 80 τραυματίες, που τους προσφέρθηκαν πρώτες βοήθειες. Εγιναν εφτά εισαγωγές (δύο νευροχειρουργικές, τρεις ορθοπαιδικές και δύο για πλαστική χειρουργική).»

  20. […] είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι, έχει έτσι ακριβώς όπως την περιγράφει ο Ηρόδοτος, ενώ ενδιαφέρον έχουν και τα σχόλια κάτω απ’ το […]

  21. Ποιος ήταν ο σ/φος Δημήτρης Κοτζαρίδης (συνέχεια):

    Ο Δημήτρης Κοτζαρίδης ήταν γραμματέας του Παραρτήματος Συνδικάτου Οικοδόμων στο Βύρωνα. Γόνος οικογένειας κομμουνιστών από τη Ροδόπη, σε νεαρή ηλικία είχε οργανωθεί στο Κόμμα. Από το 1980 ήταν οργανωμένος στο Συνδικάτο Οικοδόμων. Αντιμετώπιζε πάντα τη ζωή με χαμόγελο και τα τελευταία τρία χρόνια ήταν άνεργος, αλλά δεν το έβαζε κάτω. Ηταν πατέρας δύο κοριτσιών, απόφοιτων πανεπιστημίων.

  22. Παρακαλούνται οι επαναστάτες ασφαλίτες, χίτες, κυπατζίδες, χούλιγκαν και πρεζάκια να περιμένουν την επόμενη πορεία χωρίς περιφρούρηση για την επανάσταση τους

  23. Κατ’ αρχάς όταν μιλάτε για πληρωμένος προβοκάτορες προσπαθήστε να δικαιολογήσετε τη σύλληψη τους από σας και την παράδωσή τους στην αστυνομία. Δε κατάλαβα… Συλλαμβάνεις μπάτσους και τους παραδίδεις στους μπάτσους;

    Κατά δεύτερον πάλι όσον αφορά το προβοκατοριλίκι. Κατανοώ (απόλυτα και ειλικρινά) τον επιζήμιο ρόλο των μπαχάλων στο κίνημα. Αλλά πραγματικά πιστεύετε πως σώσατε το κίνημα βάζοντας στη θέση των μπαχάλων όλο αυτό το σκηνικό αθλιότητας;

    Τώρα εάν αποκλείσατε ή όχι τη Βουλή αυτό κρίνεται απ’ το αν επιτρέπατε στα άλλα μπλοκ, που θέλαν να διαδηλώσουν προς τα κει, να το κάνουν με τους όρους και τη μαλακία (δε διαφωνώ μαζί σας σ’ αυτό είπαμε) που αυτά επιλέγουν. Αλλιώς απλά τους λέτε «έλα να διαδηλώσεις μόνο αν εγκρίνω τις μεθόδους σου». Ε, ο άλλος και χίπης να ‘τανε και να ‘τανε με λουλούδια στα ΜΑΤ θα τα ‘παιρνε μ’ αυτόν τον εκβιασμό κι ας μην του δημιουργούσε πρακτικό πρόβλημα. Σκεφτείτε να συνέβαινε τ’ αντίστροφο…

    Επειδή έχω επαφή με το ΚΚΕ ξέρω πως έχετε ελαφρά εσωτερικά προβληματάκια. Διαρροές είτε πιέσεις για συνδηκαλιστικές συμμαχίες. Κάτι αναμενόμενο μιας και σε καταστάσεις βιοποριστικής πίκρας το μόνο που σκέφτεσαι είναι το πως θα παύσει το πρόβλημά σου και ανακλαστικά ψάχνεις να βρεις κάποιον ομοιοπαθή να κάνετε κάτι από κοινού. Μόνο αν είσαι αρκετά θρησκόληπτος θ’ αφήσεις το ένστικτο αυτοσυντήρησης στην πάντα και θα επιλέξεις την κομματική σου καθαρότητα. Τέλος πάντων το ΚΚΕ για να μη γίνει κολυμπιθρόξυλο θα πρέπει ή να υποκύψει στις πιέσεις για συνδικαλιστικές συνεργασίες ή να συσπειρώσει ισχυρώτερα τα μέλη του. Η πρώτη επιλογή, πιστεύω, θα επιτάχυνε τις διαρροές μιας και θα χαστούκιζε το κόμμα για την πολιτικη σεχταρισμού που ακολουθούσε μέχρι τώρα. Οπότε τι μένει; Να πωρώσει τα μέλη του ενάντια σε οποιαδήποτε άλλη φωνή αντίστασης. Τι καλύτερο απ’ το να κόψεις τις επαφές του τάδε με τον τάδε πολιτικό χώρο απ’ το να τον βάλεις να παίξει μπούφλες μαζί του; Τι καλύτερο για να σταματήσεις κάποιον να ψάχνεται και αλλού απ’ το να τον βάλεις να δει πως οι σύντροφοί του τις φάγανε απ’ τις φωνές που πάει ν’ ακούσει; Αν αυτά σας φαίνονται υπερβολές ή ό,τι άλλο τότε απλά περιμένετε να δείτε τη στάση του κόμματός σας προς ΟΛΟΥΣ τους άλλους, να δείτε πως θα γενικευτεί και οξυνθεί η περιχαράκωση του απ’ την αναμενόμενη (με τους μπάχαλους) στην αναιτιολόγητη (προς όλη την αριστερά και αναρχία).

    Υπάρχει και η τοποθέτηση διαφόρων κύκλων ότι εκτελείτε εντεταλμένη υπηρεσία αποπροσανατολισμού και πτώσης αγωνιστικότητας του κόσμου σε μια στιγμή που θα μπορούσε να γίνει αφορμή οι μεγαλειώδεις πορείες για μεγέθυνση της συνδικαλιστικής (με την ευροία έννοια: σε συνελεύσεις γειτωνιάς, συνδηκάτα, πολιτικούς σχηματισμούς, πρωτοβουλίες αγώνα κτλ) του παρεμβατικότητας. Μ’ αυτήν την τοποθέτηση διαφωνώ τελικά ΜΟΝΟ συναισθηματικά, λόγω των προσωπικών επαφών μου με το κόμμα σας.

    Ο νεκρός (νομίζω) ήταν από χημικά. Αν αυτό αληθεύει και σεις το ξέρετε και παραταύτα μιλάτε για οφειλόμενο στους αναρχικούς τότε θα πρέπει πρώτα να ζητήσετε συγγνώμη από την οικογένειά του, κατά δεύτερον απ’ τον κόσμο σας και κατά τρίτον απ’ το λαϊκό κίνημα που φτάνετε μέχρι του σημείου να αξιοποιείτε το θάνατο ενός αγωνιστή για να επιτευχθεί η περιχαράκωση σας.

    Όσον αφορά την ευθιξία σας θα σας συνιστούσα να μην βλέπετε το ΚΚΕ με τόση θρησκευτική ευλάβεια, αλλά με περισσότερο ορθολογισμό, με μελέτη και της άλλης άποψης. Κομμουνιστές είσαστε, αν μη τι άλλο υλιστές,. Ή κάνω λάθος;

    • Ανέκαθεν το ΚΚΕ παρέδιδε στην αστυνομία τους ασφαλίτες που έπιανε σε πορείες, συνελεύσεις συνδικάτων, κλπ. Και τους παρέδιδε με τις αστυνομικές τους ταυτότητες, τα υπηρεσιακά τους περίστροφα, κλπ. Υπάρχουν σχετικές φωτογραφίες που έχουν δημοσιευτεί πάρα πολλές φορές.
      Τα πρώτα δακρυγόνα φίλε μου και οι πρώτες κροτίδες κρότου λάμψης έφυγαν από τους «αναρχικούς» όχι από την αστυνομία. Αυτοί που τα βρίκαν;;;; Υπάρχουν και οι σχετικές φωτογραφίες πιο πάνω που το επιβεβαιώνουν. Είναι κάτι που και γω απορούσα (σαν βλάκας) στην αρχή: «μα από που έρχονται τα δακρυγόνα» (αφού δεν υπήρχε επέμβαση της αστυνομίας μέχρι τότε);
      Όλα τα υπόλοιπα περί πιέσεων, εσωτερικών ζυμώσεων, εσωκομματικής διαπάλης, κλπ κλπ συνομωσιολογικά, με πληροφορίες του στυλ «έχω φίλους ΚΚΕ και ξέρω» άστα. Είναι τουλάχιστον βλακείες, για να μη πω καμμιά πιο χοντρή κουβέντα. Αν θες να έχεις επαφή με το κίνημα από πρώτο χέρι εντάξου σε αυτό και μετά συζητάμε σε πραγματική βάση και όχι επί θεωρειών, συνομωσιολογιών και υποθέσεων.
      Η ευθιξία μας δεν απορρέει από καμμιά θρησκευτική ευλάβια. Απορρέει από το γεγονός ότι καταρχάς αυτά που σχολιάζεις εσύ έχοντας ενημερωθεί από το χ ή ψ μπλογκ εμείς τα ζήσαμε από πρώτο χέρι. Μια δολοφονική επίθεση, που ακόμα και γω που έχω ζήσει τέτοιες παρόμοιες καταστάσεις στο παρελθόν, τρόμαξα ως προς το μίσος και την αγριότητά της.
      Απορρέει επίσης από το γεγονός ότι μια τόσο τιτάνια προσπάθεια όλων αυτών των εβδομάδων, μηνών, κλπ για ριζοσπαστικοποίηση του κόσμου, να απεργήσει κλπ, που εκφράστηκε με τη πρωτόγνωρη συμεμτοχή δεκάδων χιλιάδων κόσμου στα μπλόκα του ΠΑΜΕ, πήγε να πάει στράφι από καμιά 300ρια μπαχαλάκιδες, ασφαλίτες ή αναρχοφασίστες (δεν με ενδιαφέρει η διαφορά, λίγο μετράει)
      Και απορρέει τέλος από την βλακώδη προσπάθεια ορισμένων δήθεν αριστερών να τους δικαιολογήσουν και να επιρρίψουν ευθύνες στο ΚΚΕ. Μιλάμε για τέτοιες παρωπίδες. Μιλάμε για αντι-κκε τύφλωση, για μένος. Που πραγματικά, εμένα που δεν είμαι καν οργανωμένος στο ΚΚΕ, με ΑΗΔΙΑΖΕΙ.

      Δεν είναι η κατάλληλη ώρα λοιπόν για υποδείξεις. Ο καθένας πλέον μετριέται και αξιολογείται με την τοποθέτηση που κάνει. Αν εσύ επιλέγεις αυτή τη στάση μεγιά σου με χαρά σου. Αν αυτά τα συμπεράσματα έβγαλες από όλο αυτό το σκηνικό, ειλικρινά λυπάμαι για λογαριασμό σου (αν είσαι καλοπροαίρετος, αν δεν είσαι, μη σου πω καν τι σκεύτομαι)

      • Κατ’ αρχάς δεν απάντησες στο ποια δικαιολογία σας έχρισε τοποτηρητή του κινήματος, ούτε στο πώς ακριβώς νομίζετε ότι κι αυτόν ακριβώς το ρόλο τον εκπληρώσατε κάνοντας πολλαπλάσια μπάχαλα απ’ το μπλακ μπλοκ. Εγώ φαντάζομαι επειδή κατά βάθος επιδιόκατε την σύγκρουση (πράγμα όχι και τόσο έξυπνο να το δηλώσεις ανοιχτά…) και που σε τελική ανάλυση επιβεβαιώνει τις συνομωσιολογίες μου (συνυπολογίζοντας και το παρελθόν σας σε επίπεδο αγώνων ή τραμπουκισμών…

        Έχεις δίκιο για τις επαφές μου με το ΚΚΕ, δεν είναι αντιπροσωπευτικές. Απλά έβγαλα ένα στατιστικό συμπέρασμα από μια στοιχειώδη ανάλυση (στην οποία εσύ μάλλον τοποθετείσαι στους θρησκόληπτους), κρίνοντας απ’ τον μικρόκοσμό μου και ενθυμούμενος τις συνθήκες στις περιόδους καταποντισμού του (φοιτητικό κίνημα 2006)… Τώρα και να χωνόμουνα περισσότερο στο λαϊκό κίνημα δε θα μάθαινα περισσότερα για το ΚΚΕ μιας και αυτό απουσιάζει ολοσχερώς από κάθε κίνηση που δεν ελέγχει ή δεν μπορεί να ελέγξει. Και μη μου πεις ότι αυτό είναι λασπολογία γιατί δεν βγήκα ούτε γω ούτε συ ψες στο κουρμπέτι…

        Όσον αφορά αυτό με την παράδοση στα ΜΑΤ πιτσιρικάδων ήλπιζα μέχρι τελευταίας στιγμής να μου πεις πως χάφτω την αστική προπαγάνδα…

        Α! Δεν πληροφορήθηκα από μπλογκ, αλλά από την τηλεόραση και το ραδιόφωνο που σας εκθείαζαν… Και όσον αφορά τις εγκληματικές επιθέσεις που έζησες, αυτές δεν είναι άποψη, άποψη είναι η ανάλυση αυτών κι εσύ αντιδράς με παιδικότητα του τύπου «είναι κακός αυτός που μου χύμηξε».

      • Μα δεν ισχύει τίποτα από αυτά που λες και πραγματικά λυπάμαι που τα πιστεύεις
        Κανείς δεν χρίστικε τοποτηρητής του κινήματος. Η περιφρούρηση δεν ήταν εκεί να περιφρουρεί την συγκέντρωση γενικά και αόριστα, ούτε τη Βουλή όπως είπαν άλλοι καλοθελητές της αντι-κκε προπαγάνδας. Η περιφρούρηση (που υπάρχει πάντα) ήταν για την προστασία των μπλοκ του ΠΑΜΕ και μόνο. Οι μπαχαλάκιδες θα έρχονταν έτσι και αλλιώς. Όπως εμφανίζονται πάντα για να γαμ*σουν τις πορείες, ιδιαίτερα τις μαζικές. Αν ΔΕΝ υπήρχε η περιφρούρηση θα είχε γίνει σφαγή. Απλά αντί να ανοίξουν 10000 κεφάλια, σπάσανε 100 ατόμων, ηρωικών πραγματικά, της περιφρούρησης, που τις έφαγαν αυτοί για να μη τις φάνε οι δεκάδες χιλιάδες κόσμου που ήταν εκεί.
        Τώρα εσύ, ότι θέλεις καταλάβαινε και πίστευε

        Ξέρεις τι άκουγα εγώ να φωνάζουν συνέχεια στην περιφρούρηση ο ένας στον άλλο; «Δεν προκαλούμε, δεν απαντούμε». Ένας-δύο από πίσω που πήγαν να μαζέψουν πέτρα και να την πετάξουν πίσω τους μαζέψανε κακήν κακώς. Άσε λοιπόν φίλε μου, άσε. Ήμουν εκεί. Ότι παραφιλογία την ακούω βερεσέ. Μετά από πολύ καιρό, κατάλαβα επιτέλους και ιδίοις όμμασι τι ρόλο παίζουν όλοι αυτοί. Ξεκόλα από τις προκαταλήψεις σου (αν μπορείς). Αν όχι, τουλάχιστον προσπάθησε να είσαι πιο αντικειμενικός στις εκτιμήσεις σου…

  24. 3 εμπρηστικές επιθέσεις κατά γραφείων του ΚΚΕ χθες βράδυ μόνο στη Θεσαλλονίκη: το παρακράτος δουλεύει υπερωρίες…

  25. Ήμουν και εγώ μπροστά στα επεισόδια και έγιναν όπως τα λες φίλε μου.Απλα να ξεκαθαρίσουμε κάτι.
    1ον .Πρέπει να λέμε ήμουν μπροστα στη μεγαλειώδης απεργία-πορεία και όχι στα επεισόδια γιατι δεν έσπασε ούτε ένα μπόκ αλλά ο κόσμος δυνάμωνε περισσότερο τα συνθήματά του με κάθε επίθεση προβοκάτορα.ΤΟ ΣΤΟΧΟ ΣΑΣ ΓΙΑ ΑΠΟΠΛΑΝΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΕΤΥΧΑΙΤΕ

    2ον. Τι θα πει το πάμε μονοπώλησε τη βουλή?Όποιος ήθελε περνούσε από τον διάδρομο πίσω.Τη μονοπώλησε ταξικά ΝΑΙ γιατι δεν αφησε ομάδες προβοκατώρων να αρχίσουν την δήθεν πάλη τους διασπώντας το κόσμο.ΕΑΝ ΕΣΕΙΣ(ΟΙ ΑΛΛΟΙ) ΠΕΡΝΟΥΣΑΤΕ, ΘΑ ΜΟΝΟΠΩΛΟΥΣΑΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΗ ΒΟΥΛΗ ΚΑΘΩΣ ΜΕ ΠΕΤΡΕΣ ΦΩΤΙΕΣ ΔΑΚΡΥΓΟΝΑ ΚΛΠ ΟΙ ΕΡΓΑΤΕΣ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΘΑ ΕΦΕΥΓΕ.ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑΞΙΚΗ ΜΟΝΟΠΩΛΗΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΛΑΟΥ

    3ον ΠΟΙΟΙ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ? Εγω είδα το κόσμο του συριζα να μαλλώνει λεγοντας εμείς δεν ήμαστε κομμουνιστες.Εγω είδα αγανακτησμενους να φωνάζουν καλυτερα να είχαμε Χουντα.Εγω είδα κουκουλοφόρους με αστυνομικο εξοπλισμο.Ειδα χρυσαυγίτες που μας εβριζαν και μας πετουσας καφεδες και υγρα αμφιβόλου προελεύσεως.ΑΚΟΜΗ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΗΤΑΝ ΣΑΝ ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ. ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΑΠΟΜΟΝΩΣΑΤΕ ( ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ) ΤΟΥΣ ΤΑΧΑ ΜΟΥ ΤΑΞΙΚΟΥΣ ΣΑΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ, οπως βεβαια και σε κάθε άλλη διαδηλωση.Τελος είδα, ΟΤΙ ΟΛΟΙ <> ΜΑΖΙ ΔΕΝ ΗΣΑΣΤΑΝ ΟΥΤΕ ΤΟ 1/6 ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΟΥ ΣΥΓΚΡΟΤΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΠΑΜΕ. Κατα συνεπεία και είμασταν σωστοί στο ταξικό μας αγώνα και για αυτό μονοπωλήσαμε τη βουλη απο <> ΑΛΛΑ ΗΜΑΣΤΑΝ ΚΑΙ ΜΑΖΙΚΟΙ ΜΕ ΤΟ ΛΑΟ ΕΝΩ ΕΣΕΙΣ ΟΟΟΟΟΟΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΚΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΓΕΜΙΣΕΤΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΚΑΕΦΕΤΕΡΙΕΣ.

    4ον. Τα χημικά κλπ κλπ και η ένταση ΔΕΝ ΠΡΟΚΛΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΑΓΝΩΣΤΗ ΔΥΝΑΜΗ( μιας και εγινε θεμα το αν ειμαστε υλιστες) ΠΡΟΚΛΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΠΑΜΕ. Οποτε τη προπαγανδα των αστικων ΜΜΕ που πιπιλιζεις <> το ότι πέθανε απο αναπνευστικά προβήματα κλπ μη στοχοποιόντας τον εχθρό να τη λες στο καθρεύτη όταν θα κοιτάζεσαι μήπως τη πιστέψεις και εσύ.

    ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΕΝΝΙΟΥΝΤΑΙ ΣΥΝΗΔΕΙΣΕΙΣ.
    ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Κ Ο ΚΥΡΙΟΤΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΠΙΣΟΔΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΩΞΟΥΝ ΤΟ ΚΟΣΜΟ
    ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΗΤΑΝ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΚΡΥΒΩ ΟΤΙ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΕΙΧΑ ΕΛΠΙΔΕΣ ΟΤΙ ΠΟΛΛΑ ΑΤΟΜΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΜΕΝΑ.

    ΛΑΘΟΣ

    ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ.
    ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΣΤΟ ΣΟΣΣΙΑΛΙΣΜΟ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΟ.
    ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΗ ΚΑΙ Η ΗΤΤΑ ΣΑΣ.

  26. Διαρει και βασίλευε

    • κατέστελε και βασίλευε είναι το πιο σωστό

  27. soros vs kke

    • αναρχομεσαίωνας vs σταλινομεσαίωνας

  28. soros=aganaktismenoi=nea epoxi vs kke

  29. Απ’οτι κατάλαβα αν δεν υπήρχε το ΠΑΜΕ χθες να περιφρουρεί θα είχε γίνει επανάσταση από 15 χούλιγκαν, 20 ασφαλίτες με κουκούλα, 5 ΚΥΠατζήδες και 30 δεκαεξάχρονα που τα είχαν για ανάχωμα. Μαλακία ρε γαμώτο…

  30. Ποιος προστατευε ποιον και απο ποιον;
    Ποιος αποφασισε και ποτε ότι τα ρεπά των ΜΑΤ θα τα κάνει κάποια …Volkspolizei;
    Αν το ΠΑΜΕ ειναι λαικό και εργατικό κινημα εχει χρεος να προστατευσει τον κοσμο που διαδηλώνει-ΌΛΗ ΤΗ ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ- κι όχι να συνδιαλεγεται με την κρατική καταστολή.
    Αν πάλι προσπαθεί να περιφραξει το οικοπεδάκι του με τα γνωστα τσιτατα «ή μεθ’ημων ή ανθ’ημών» ας το κάνει όπως το κάνει τοσο καιρό. Παρελαυνοντας…

    Υ.Γ.Πόσο παλια ιστορία ειναι αραγε το να χρησιμοποιουν οι κομματικές νομενκλατουσρες και τα γραφειοκρατικά μορφωματα το «ένας ήρωας και ένας χαφιες»;

    • Ότι να ναι. Ρε ξεκολάτε από τις αντι-ΚΚΕ παρωπίδες σας γαμώτη μου. Δηλαδή πόσο κολημένοι είστε!
      Το ΠΑΜΕ περιφρουρεί τα μπλοκ του και ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ. Προστατεύει τον κόσμο του από την καταστολή, είτε επίσημη (ΜΑΤ, αστυνομία, ασφαλίτες) είτε ανεπίσημη (γνωστοί-άγνωστοι, μπαχαλάκιδες, παρακρατικοί, κλπ). Δηλαδή, να πάρει και την άδειά σου; αν τους επιτρέπεις; Έχουν εμπειρία οι άνθρωποι αυτοί στην καταστολή, δεν περιμένανε εσένα να τους διδάξεις αφ’ υψηλού πως να προστατεύονται από τη βία του κράτους.
      Όχι, δεν έχει χρέος να προστατεύει τους πάντες και ούτε έχει την δυνατότητα. Άλλωστε οι μπαχαλάκιδες πέρασαν ανενόπχλητοι μέσα από τα μπλοκ της ΓΣΕΕ πριν φτάσουν μέχρι το ΠΑΜΕ. Μη τρελαθούμε κιόλας.
      Ποτέ το ΠΑΜΕ δεν συνδιαλέχθηκε με την κρατική καταστολή. Το ΠΑΜΕ χθες ζήτησε από την αστυνομία να μην επέμβη καν (άλλωστε και αυτοί που κάνανε τα μπάχαλα, με χρήση δακρυγόνων, κροτίδες κρότου-λάμψης, κλπ που τα βρήκανε όλα αυτά;). Αν ψάχνεις συνεργασία με τα όργανα καταστολής βλέπεις παντελώς αλλού και λυπούμαι για πάρτυ σου που είσαι τόσο αφελής και κατηγορείς το θύμα, εξισώνοντας (αν δεν βγάζεις λάδι) τον θύτη.

      • Αν δεν υπήρχε η περιφρούρηση του ΠΑΜΕ έχουν ιδέα όλοι αυτοί που κόπτωνται για την περιφρούρηση τι θα είχε γίνει στο Σύνταγμα; Οι γνωστοί-άγνωστοι μπαχαλάκιδες θα είχαν πέξει πάλι το γνωστό σενάριο με τα ΜΑΤ και θα τις τρώγανε ΑΥΤΟΙ! ΜΑΛΑΚΕΣ! Αντί να λέτε και ευχαριστώ. Έπρεπε να φύγει ρε το ΠΑΜΕ να φάτε το ξύλο της αρκούδας όπως τις προηγούμενες φορές. ΖΩΑ

      • Λες …Το ΠΑΜΕ χθες ζήτησε από την αστυνομία να μην επέμβη….

        …άρα συνδιαλέχθηκε, πως αλλιώς το ζήτησε;;; Με sms;;;

        Χτες δεν περιφρούρησε τα μπλοκς του. Την βουλή περιφρούρησε και απαγόρευσε την προσέλευση σε όσους 6 μήνες βρίσκονται εκεί ενώ αυτό έκανε παρελάσεις.

      • Παίζεις με τις λέξεις και με τα νεύρα μου. Ξέρεις τι εννοώ με το συνδιαλέχθηκε. Δεν μπορώ πια να προσπαθώ να μιλήσω για τα αυτονόητα σε κολημένους αντι-ΚΚΕδες. Πίστευε ότι θες, δικαιολόγησε ότι θες, ζήσε τον μύθο σου. Εγώ σταματάω. Μέχρι τώρα πίστευα ότι υπάρχουν περιθώρια διαλόγου με ΟΛΟΥΣ. Από σήμερα και χθες έπαψα πια να το πιστεύω

  31. Απορώ για τις δηλώσεις Παπαρήγα στην Zougla gr.
    – Δεν είμαι εκπρόσωπος του ΠΑΜΕ!
    – Αν το είπε, καλά έκανε!
    – Ποιός έχει εμπιστοσύνη στην Αστυνομία!
    Δεν θα προχωρήσω περισσότερο, καταγγέλλοντας την υποκρισία της,
    Θα επιμείνω όμως στον κλονισμό των «απόλυτων θέσεών» του κόμματος, αναφορικά με την πρόσφατη ομολογία των πολιτικών του λαθών!

    Αν το ΚΚΕ δεν έχει εμπιστοσύνη στην Αστυνομία, άς καταγγείλει ονομαστικά το «παρακράτος» και το ΠΑΜΕ που συνεργάστηκε με αυτό!
    Διότι δύο πράγματα, μπορεί να συμβαίνουν πλέον. Είτε συνεργάζεται με το παρακράτος, το οποίο υπάκουσε στην έκκληση του ΠΑΜΕ είτε το παρακράτος υπάκουσε μεν προχώρησε δε στο εναλλακτικό σενάριο!

    Και ο νοών, νοήτω!

    • Το έχει καταγγείλει πάμπολες φορές. Ο Κ. Ζιόγας (εκπρόσωπος του ΠΑΜΕ) χθες στο δελτίο ειδήσεων του Αλτερ το είπε ξεκάθαρα όταν τον ρώτησαν γιατί το ΠΑΜΕ είπε στην αστυνομία να μην επέμβει. Γιατί είναι δικοί τους, είναι συγκοινονούντα δοχεία. Και μίλησε για τις πάμπολες περιπτώσεις που το ΠΑΜΕ έχει τσακώσει ασφαλίτες με πολιτικά, σε πορείες, σε συγκεντρώσεις, σε συνελεύσεις σωματείων, μεταμφισμένους σε «αναρχικούς», κλπ κλπ
      Το ΠΑΜΕ ΔΕΝ συνεργάζεται με την αστυνομία ούτε συνεργάστηκε ποτέ. Τους παρέδωσε κάποιους δικούς τους, όπως κάνει πάντα, με τις αστυνομικές τους ταυτότητες και τα υπηρεσιακά τους περίστροφα (όταν υπάρχουν).
      Δεν υπάρχει καμμιά υποκρισία. Υπάρχει μόνο ο στείρος αντι-ΚΚΕδισμός σου ο οποίος σε τυφλώνει. Ή δεν παρακολουθείς αυτά που λέμε (και σου φαίνονται ως αντιφάσεις) ή το κάνεις επίτηδες.

  32. Ενα είναι σίγουρο ότι ο νεκρός δεν ήταν στο ΠΑΜΕ τώρα θα καιγόταν όλη η Ελλάδα για την άδικη δολοφονία ενός διαδηλωτή…

    • Νεκρός ΚΚΕς να είναι και ότι να ναι…Στην καλύτερη περίπτωση λέμε και ένα συλληπητήρια και ξεμπερδέψαμε. Αριστεροί σου λέει ο άλλος. Πάει, πέσανε οι μάσκες ρεεεεε

  33. οπότε και συμφωνα με τα επιχειρήματα των «επαναστατων» (με αστυνομικά συνεργα βεβαίως βεβαίως) , να περιμένουμε στην επόμενη συγκέντρωσή τους στην βουλή και την έναρξη της επανάστασης…αν υπάρχουν ακόμα και τώρα άνθρωποι που αμφιβάλουν για τον ρόλο των παρακτρατικών προβοκατόρων (είτε βαφτίζουν τον εαυτό τους αντιεξουσιαστές,είτε αγανακτισμένους ειτε χρυσαυγίτες,είτε πατριώτες είτε το κερατό μου το τράγιο) ,το πρόβλημα είναι και πολύ μεγαλύτερο από όσο νομιζα και μάλλον δεν έχει και γιατριά

  34. απόσπασμα ανακοίνωσης του ΠΑΜΕ

    http://www.pamehellas.gr/fullstory.php?lang=1&wid=2018

    ……………………..Όμως η ταξική πάλη έχει και μια άλλη πλευρά. Δίπλα στους κρατικούς, κατασταλτικούς μηχανισμούς υπάρχει και ένας άλλος μηχανισμός, στον οποίο συνυπάρχουν φασιστοειδή, αναρχικοί, χρυσαυγίτες, άνθρωποι του Καρατζαφέρη, οι γνωστοί κουκουλοφόροι.
    Όλοι αυτοί επιχείρησαν να χτυπήσουν τη συγκέντρωση μας. Χάρις στην οργάνωση,την ψυχραιμία, την αποφασιστικότητα των δυνάμεων του ΠΑΜΕ οι μηχανισμοί αυτοί αναχαιτίστηκαν και αντιμετωπίστηκαν.
    Οι παραπάνω δυνάμεις εμφανίστηκαν πίσω και μέσα στο λεγόμενο κίνημα του ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ στην οδό Βασιλέως Γεωργίου. Από αυτή τη δολοφονική επίθεση είχαμε το νεκρό συνάδελφό μας, οικοδόμο, γραμματέα του παραρτήματος Οικοδόμων Βύρωνα και τραυματίες.

    Καταγγέλλουμε ορισμένα μέσα μαζικής ενημέρωσης πουεπιχειρούν να χρεώσουν στο ΠΑΜΕ ευθύνες για τα επεισόδια. Αυτά τα ΜΜΕ είναι τα ίδια που το προηγούμενο διάστημα προσπάθησαν να συκοφαντήσουν με όλους τους τρόπους το ΠΑΜΕ και τους αγώνες των εργαζομένων. Να χτυπήσουν την πόρτα και να απευθυνθούν στο κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ και σε εκείνες τις δυνάμεις που θεωρούν αντίπαλο το ΠΑΜΕ και μέσα στις γραμμές τους υποθάλπονται και αναπτύσσονται προβοκατόρικα και εγκληματικά στοιχεία, καθώς και στην κυβέρνηση που επί χρόνια υποθάλπει αυτά τα στοιχεία.

    Εύλογα ερωτήματα:
    Είναι το ΠΑΜΕ αντίθετο με τις επιδιώξεις του κινήματος «Δεν πληρώνω»?
    Εάν ναί. Δεν επιδιώκει την πτώση αυτής της κυβέρνησης?

    Κάθε καθαρή απάντηση, είναι ευπρόσδεκτη!

    • Συγνώμη, τι δεν καταλαβαίνεις;;;; Οι μπαχαλάκιδες, αυτοί που εξαπόλυσαν την άγρια δολοφονική επίθεση στο ΠΑΜΕ, βγήκαν από μέσα και από πίσω από το μπλοκ του ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ. Εκεί ήμουν, το είδα καθαρά και ξάστερα. Τι ερώτηση είναι αυτή για το αν υπάρχουν «κοινές επιδιώξεις»;;; δηλαδή, ειλίκρινά, πλάκα μας κάνεις; μας δουλεύεις ψιλό γαζί;

  35. Πολυ καλη η ανταποκριση σου Ηροδοτε.Δε μπορω να καταλαβω ομως γιατι σπαταλας το χρονο σου με ολους αυτους που τοσο καιρο θρεφουν και δυναμωνουν(ειτε το θελουν ειτε οχι) ολα αυτα τα στοιχεια.Πρεπει να ξερουν οτι (ειτε το καταλαβαινουν ειτε οχι) ειναι συνενοχοι γι αυτο που εγινε χτες και θα αντιμετωπισθουν οπως τους αρμοζει.Μεχρι και ο τελευταιος αφελης το καταλαβε αυτο χτες.

    ‘Δυνάμεις εχθρικές στο εργατικό και λαϊκό κίνημα επιχείρησαν να χτυπήσουν και να προβοκάρουν τη μεγάλη διαδήλωση έξω από τη Βουλή. Το ΠΑΜΕ, τα σωματεία, οι εργαζόμενοι και η νεολαία, τους αντιμετώπισαν με αποφασιστικότητα.

    Οι συγκεκριμένοι μηχανισμοί άνοιξαν λογαριασμούς με το εργατικό-λαϊκό κίνημα. Ας έχουν υπόψη τους ότι το εργατικό-λαϊκό κίνημα έχει τη δύναμη και την πείρα, για να τους κόψει το χέρι.’

    Αυτη την ανακοινωση να την θυμουνται οι διαφοροι παρακρατικοι και φασιστες.

    • Δίκιο έχεις, ίσως δεν θα πρεπε. Και μετά από τα χθεσινά, να σου την λένε κιόλας πάει πολύ…

  36. Απλως για την ιστορια το κινημα δεν πληρωνω εχει και φασιστες στις γραμμες του

  37. «Αναρχικός» χθες κάνει σήμα στα ΜΑΤ να την κάνουν και αυτά αποχωρούν!!

  38. Η ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ & ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ ΟΙΚΟΔΟΜΩΝ για τη δολοφονία Κοτζαρίδη:

    Ανακοίνωση – καταγγελία

    «Η Ομοσπονδία Οικοδόμων Ελλάδος και το Συνδικάτο Οικοδόμων Αθήνας εκφράζουμε τα θερμά μας συλλυπητήρια στην οικογένεια του δολοφονημένου συναδέλφου μας. Καταγγέλλουμε τη δολοφονία του συναδέλφου μας Δημήτρη Κοτζαρίδη, γραμματέα του Παραρτήματος Βύρωνα του Συνδικάτου Οικοδόμων Αθήνας.

    Η δολοφονία του ήταν αποτέλεσμα της επίθεσης που εξαπέλυσαν φασιστοειδή, αναρχικοί, χρυσαυγίτες, άνθρωποι του Καρατζαφέρη, οι γνωστοί κουκουλοφόροι που ξεπήδησαν μέσα από το λεγόμενο κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ στην οδό Βασιλέως Γεωργίου.Δίπλα στους κατασταλτικούς μηχανισμούς πάντα στέκονται όλοι αυτοί με στόχο να χτυπήσουν το λαϊκό κίνημα και να αποτρέψουν το δυνάμωμα του αγώνα σε ταξική γραμμή.

    Η κυβέρνηση έχει μεγάλη ευθύνη.Η δράση αυτών των μηχανισμών πηγάζει από κρατικές δομές, κέντρα και υπηρεσίες. Αυτό έχει δείξει η Ιστορία.Αφαιρούν ζωές για να στηρίξουν τα κέρδη των μονοπωλίων. Αυτοί όπλισαν το χέρι των κουκουλοφόρων για να επιτεθούν με πέτρες και μολότοφ στη συγκέντρωση του ΠΑΜΕ για να αναλάβουν στην συνέχεια δράση τα ΜΑΤ με τα χημικά.Αυτοί οι μηχανισμοί που χτύπησαν τη συγκέντρωση του ΠΑΜΕ είναι οι ίδιοι μηχανισμοί που χρησιμοποιούνται κάθε φορά που το κίνημα βάζει εμπόδια στην υλοποίηση της αντιλαϊκής πολιτικής.

    Αυτοί οι μηχανισμοί δολοφόνησαν το συνάδελφό μας.

    Καλούμε τους οικοδόμους, όλους τους εργαζόμενους να μην σκύψουν το κεφάλι, να μην τρομοκρατηθούν, να μην το βάλουν κάτω.Με περισσότερη ορμή και αποφασιστικότητα να πλαισιώσουν τα συνδικάτα, το ταξικό κίνημα.Να δώσουμε απάντηση με την ενίσχυση του αγώνα μας, την ισχυροποίηση της ταξικής γραμμής στο εργατικό κίνημα.Να αχρηστέψουμε στην πράξη τα αντιλαϊκά μέτρα. Να τσακίσουμε τους μηχανισμούς, τα κόμματα και τις πολιτικές που τα θρέφουν.

    Καλούμε τους οικοδόμους και όλους τους εργαζόμενους να ενισχύσουν τους αγώνες για να ανατρέψουμε την αντιλαϊκή πολιτική και να ανοίξουμε το δρόμο για βαθύτερες αλλαγές σε όλα τα επίπεδα προς όφελος της εργατικής τάξης και των φτωχών λαϊκών στρωμάτων».

    Από http://e-oikodomos.blogspot.com/2011/10/blog-post_21.html

  39. Ηρόδοτε συγχαρητήρια για την υπομονή σας. Πραγματικά εκπλήσσομαι με αυτό τον απίστευτο αντικομμουνισμό στα blogs και το ιντερνετ γενικότερα. Προφανώς αυτό το μίσος ισοδυναμεί με το χθεσινό μίσος των παρακρατικών/φασιστοειδών/αντιεξουσιαστών που εκδηλώθηκε πρακτικά με τη ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΗ τους επίθεση κατά των διαδηλωτών του ΠΑΜΕ.
    Τελικά αποδεικνύεται οτι η αντικομμουνιστική προπαγάνδα έχει εκφυλήσει πολλούς εγκέφαλους, μάλλον χωρίς γιατρειά. Η κυβέρνηση ΚΕΡΔΙΖΕΙ από αυτή την ιστορία, επειδή ο λαός αποπροσανατολίζεται και αντί να στραφεί ενάντια στον ΚΟΙΝΟ ΕΧΘΡΟ, στρέφεται ο ένας εναντίον του άλλου. Πόσο μυαλό θέλει να το καταλάβουμε;
    Ο σκεπτόμενος λαός δεν μασάει. Οι στρατευμένοι αντικομμουνιστές απαντούν σπασμωδικά και απεγνωσμένα, ακριβώς επειδή επλήγησαν. Ο λαός θα συνεχίσει τον οργανωμένο ΑΓΩΝΑ του.

    ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΥΣ:
    ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΙΣ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΑΣ!!!!

    • Ευχαριστώ, αλλά όπως είπα και στα συμπεράσματα της εισαγωγής, ΥΠΟΜΟΝΗ ΤΕΛΟΣ. Πλέον προβοκατόρικα, προσβλητικά και υβριστικά σχόλια ΤΕΛΟΣ. Να πάτε να χύσετε το αντι-κκε δηλητήριό σας ΑΛΛΟΥ. Εδώ ΔΕΝ δίνουμε πια βήμα σε υβριστές του κινήματος, που χθες κινητοποίησε χιλιάδες επί χιλιάδων ανθρώπων, αντιστάθηκε ηρωϊκά στο παρακράτος και είχε κοντά 100 τραυματίες και έναν νεκρό. Τέρμα λοιπόν. Ως εδώ. Η υπομονή μου -σε αντίθεση με την ξεφτίλα ορισμένων- έχει και όρια…Υπάρχουν πλήθος δικτυότοποι για να ξεσαλώσετε με τις εμπάθειες, τις παρωπίδες και τον αντικομμουνισμό σας. Ο χυδαίος αντικομμουνισμός, αντι-κκεδισμός, αντι-ΠΑΜισμός και άλλες ψυχώσεις δεν είναι πια ανεκτός εδώ…

      • Χαλάρωσε ΗΡΟΔΟΤΕ εκεί είμασταν και εμείς (μέχρι ένα σημείο) κάτω από τις σημαίες του ΠΑΜΕ (και που αλλού δηλαδη;) Λίγη κριτική δεν κάνει κακό, η κυβέρνηση και ο Παπαιωάννου είναι κατά των μπλογκ

      • Αυτό που γίνεται δεν έχει καμμιά σχέση με κριτική, αλλά με κακοήθια, ψέμα και αντι-κκε προπαγάνδα. Και είπαμε: αυτά πια τέλος. Δεν πρόκειται να αναπαράγω αυτούς που μετά από όσα έγιναν συνεχίζουν να κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν τι ρόλο παίζει ο καθένας και να εξαντλούν την «αγωνιστικότητά» τους σε κάθε λογής @@ρια κατά του ΠΑΜΕ που χθες σήκωσε το κύριο βάρος της καταστολής των παρακρατικών

  40. Δ Η Λ Ω Σ Η

    Η προκλητική κυβερνητική αναλγησία μετρά τον πρώτο νεκρό διαδηλωτή. Η καλυπτόμενη κάτω από τον μανδύα της Δημοκρατίας επαίσχυντη και ένοχη για την καταστροφική πτώχευση Ολιγαρχία έχει γυρίσει το ρολόι της ιστορίας πίσω στην δεκαετία του ΄60.

    Όμως ο ελληνικός λαός δεν θα μείνει απαθής θεατής του απαγχονισμού του. Αποτίουμε φόρο τιμής στον νεκρό διαδηλωτή και εκφράζουμε την αμέριστη συμπαράστασή μας στην οικογένειά του. Στεκόμαστε όρθιοι και συνεχίζουμε τον αγώνα.

    Αθήνα,
    20.10.2011
    Μίκης Θεοδωράκης

  41. Όπως και να γίνει αυτή η ΝΟΜΙΜΟΦΡΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΚΚΕ λίγο με πειράζει.

    • Καταρχάς η φωτογραφία που περιεχει άτομα της περιφρούρησης με τα πρόσωπα τους ακάλυπτα από το indymedia, να με συγχωρείς την βγάζω. Δε θα δώσουμε και στεγνά κάθε σύντροφο στον κάθε λογής ρουφιάνο που κυκλοφορεί.

      ΝΟΜΙΜΟΦΡΟΣΥΝΗ φίλε μου επιδεικνύουν οι παρακρατικοί που δουλεύουν για λογαριασμό του κράτους για να διαλύουν κάθε φορά τις πορείες, είτε αυτοί είναι συνειδητοί (ασφαλίτες, αστυνομία με πολιτικά, ακροδεξιοί), είτε ασυνείδητοι (μπαχαλάκιδες, δήθεν αναρχικοί, κλπ). Αυτοί διασφαλίζουν ως άλλος ένας πυλώνας καταστολής τη ΝΟΜΟΜΙΦΡΟΣΥΝΗ στο υπάρχον εκμεταλλευτικό σύστημα, διαλύοντας τις πορείες, δίνοντας το άλλοθι για επίθεση των ΜΑΤ, δημιουργώντας κλίμα φόβου στον κόσμο να κατέβει στις πορείες, ενεργοποιώντας τα συντηριτικά αντανακλαστικά μιας μερίδας της κοινωνίας σε καταστροφές, εμπρησμούς, κλπ
      Οι δυνάμεις του ταξικού συνδικαλιστικού κινήματος, που κάθε φορά που κάνουν απεργία, προκαλούν το μένος εργοδοτών στους χώρους δουλειάς (τραμπουκισμοί, απολύσεις συνδικαλιστών του ΠΑΜΕ), των εργοδοτικών ΜΜΕ (ΣΚΑΙ, MEGA, κλπ), που κάθε τόσο τους εγκαλούν διότι «κινούνται στα όρια της συνταγματικής νομιμότητας», που καλούν για την ανατροπή αυτού του εκμεταλλευτικού συστήματος, κλπ κλπ, νομιμόφρονες (με την έννοια της αστικής νομιμοφροσύνης), δεν τους λες

      Και αυτό είναι το πρόβλημά μου με σένα και με τον καθέναν που σκεύτεται σαν εσένα: ΔΕΝ μπορείτε να δείτε την ουσία του ζητήματος, μένετε στην επιφάνεια και καταλογίζεται λάθος ευθύνες σε λάθος ανθρώπους.
      Αν το κάνεις από άγνοια, καλώς, απλά προβληματίσου, δεν είναι και τίποτε δα τόσο περίπλοκο, θολό να το κατανοήσει κανείς. Ακόμα και ο πιο στοιχειωδώς καλοπροαίρετος άνθρωπος θα το καταλάβενε.
      Αν το κάνεις σκόπιμα -που ελπίζω να μην το κάνεις- τότε δεν είσαι καλύτερος από αυτούς που μόλις αναφέραμε πιο πάνω.

      Έτσι απλά είναι τα πράγματα, διάλεξε και πάρε

  42. plouton συνεχιζεις να εισαι ειρωνικός! Το «που αλλου» που κολλάει? Δεν μπορεις να καταλαβεις αγορι μου οτι δεν μπορεις να ρισκαρεις μια ειρηνικη διαδηλωση στις οποιες διαθεσεις του καθενος? Τι δεν καταλαβαινεις αγορι μου? Τοσους μηνες που δεν πηγαινε το ΠΑΜΕ στο συνταγμα το βρίζατε οτι κανει παρελαση. Χθες ξαφνικα αποφασισατε ολοι οι «διαδηλωτες» οτι θελετε να πατε συνταγμα και το ΠΑΜΕ δεν σας αφηνει! Οταν εφυγε παλι το βρισατε που φευγει! Επεξε ξυλο με τους κουκουλοφορους, γιατι επαιξε ξυλο? Δεν εκατσε να παιξει αλλο ξυλο, γιατι εφυγε? Ελεος!

    Το προβλημα σας ειναι το ΚΚΕ τελος! Το χρησιμοποιείτε οπως και οποτε σας γουσταρει!

    Επελεξα να πηγαινω με το Παμε γιατι ειναι το μονο κινημα που με ικανοποιει. Δεν με ενδιαφερει να καψω, να σπασω, να πεταξω πετρες, να καταστρεφω δημοσια περιουσια( την οποια μαλιστα παλι εγω θα πληρωσω για την αποκατασταση της), να παιξω τομπολα με την αστυνομια, να μουτσωσω, να παω το πρωι για δουλεια και μετα βολτουλα στο Συνταγμα κτλ. Επισης δεν γουσταρω να δινω αλλοθι, στεγη, επιβράβευση, συνενοχή σε οποιον θελει τα παραπανω. Αλλα κυριως δεν γουσταρω να φαω ξυλο για καποιον που κανει τα παραπανω! Ετσι λοιπον επελεξα να ειμαι με το ΠΑΜΕ!

    Εχτες ημουν με το ΠΑΜΕ στη στη μερια που χτυπηθηκε! Κανενας δεν εμποδισε κανεναν να περασει. Μαλιστα κατα διαστηματα περνουσαν διαφορα υποπτα ατομα τα οποια εκοβαν κινηση προφανως για να δουν που θα χτυπησουν!

    Ηταν σχεδιασμενο το χτεσινο και αντι να σας νοιαζει οτι χτυπηθηκε διαδηλωση απο κουκουλοφορους, οι οποιοι ηρθαν για να σκοτωσουν κοσμο κάθεστε και πιπιλισετε καραμελιτσες!

    Για τη φωτογραφια τι να πω! Ως τι μπηκε για να καταλαβω?

    • πες τα βρε ανεμόνα, γιατί θα τρελαθούμε τελείως πια!

      • Αυτό που με ενοχλούσε πάντα ήταν σοβαροφάνεια επί όλων των θεμάτων, προπολεμικό ΚΚΕ σε όλο του το μεγαλείο. ΗΡΟΔΟΤΕ οι φωτογραφίες αυτές κυκλοφορούν στο ιντερνετ, σιγά μη η ασφάλεια περίμενε την αναδημοσίευσή της για να ξέρει ποιοί ήταν περιφρούρηση.

        Πάντως έχε υπόψη σου ότι καταλαβαίνω περισσότερα απ όσα υποψιάζεσαι .

        Τέλος πάντων από την πρώτη στιγμή πριν το μπλογκ σου πλημμυρίσει από ποστ (τα οποία και δεν διάβασα, έτσι και αλλιώς είναι γνωστό τι θα γραφόταν) εγώ τοποθετήθηκα, δεν την είδα την τοποθέτησή μου ίσως να μη άρεσε και να αφαιρέθηκε, ίσως να υπάρχει και να μη την είδα δεν έχει σημασία, εσύ είμαι βέβαιος ότι την διάβασες.

        Έλεγα λοιπό από την πρώτη στιγμή ότι

        Η επίθεση αυτή που έγινε στο ΠΑΜΕ στόχο είχε να πλήξει κυρίως όσους πίστευαν ότι τα μπλοκ του ΠΑΜΕ είναι τα πιο ασφαλή μπλοκ, στόχος τους ήταν να καταλάβουν οι διαμαρτυρόμενοι ότι δεν υπάρχουν πια για το κράτος ασφαλείς διαμαρτυρίες.

      • Ας τις βάζουν άλλοι, εγώ δεν τις βάζω, φωτογραφίες προσώπων και μάλιστα από την περιφρούρηση. Οι καιροί έχουν αρχίσει και γίνονται πολύ επικύνδυνοι…
        Δεν θυμάμαι τι είχες γράψει. Η αλήθεια είναι πως σε κάποια στιγμή το πράγμα παρεκτράπηκε και έσβησα ορισμένα σχόλια. Δεν σβήνω σχόλια που δεν μου αρέσουν. Αν γινόταν αυτό δεν θα υπήρχαν ούτε τα μισά εδώ μέσα. Σβήνω κάποια που είναι υβριστικά ή παραείναι διαστρέβλωση της πραγματικότητας. Μπορεί και να σβήστηκε από λάθος ή από κεκτημένη ταχύτητα, μπορεί και όχι. Αν είναι το πρώτο, έχεις την συγνώμη μου.
        Είπες: «Η επίθεση αυτή που έγινε στο ΠΑΜΕ στόχο είχε να πλήξει κυρίως όσους πίστευαν ότι τα μπλοκ του ΠΑΜΕ είναι τα πιο ασφαλή μπλοκ». Διαφωνώ. Δεν είναι θέμα «ασφάλειας» ή «ανασφάλειας»…΄’Ηταν χτύπημα κατά του εργατικού κινήματος γενικότερα, όσο και χτύπημα κατά του πιο μαζικού, μαχητικού τμήμα του, το ΠΑΜΕ. Το να είσαι σε μπλοκ του ΠΑΜΕ δεν σημαίνει ότι δεν θα δεχθείς επίθεση από τα ΜΑΤ. Δεν θα σου πω για τα ψιλά, τις μικρής κλίμακας αψιμαχίες με τις δυνάμεις καταστολής. Θα σου πω για το πλέον γνωστό, το τρελό ξύλο που είχε πέσει στο λιμάνι του Πειραιά το 2002. Ψάξε τα δημοσιεύματα να δεις τι απίστευτο ξύλο έπεσε.
        Με το ΠΑΜΕ και το ΚΚΕ δεν τους παίρνει και τόσο όσο σε άλλες περιπτώσεις όπου τα μπλοκ είναι απεριφρούρητα ή άμαζα και μπορούν να σπάσουν τις πορείες πιο εύκολα
        Με τους μπαχαλάκηδες βέβαια, δεν το συζητώ. Είναι μέρος του μηχανισμού τους. Παίζουν το γνωστό παιχνίδι τους και όποιος βρεθεί στη μέση την έβαψε

  43. Για αυτό που έλεγες πριν Ηρόδοτε για την συσπείρωση του κόσμου κατά την επίθεση:

    • Ωραίος:-)

  44. Κάνω χιούμορ anemona δεν είμαι όμως τόσο γρίφος όσο θες να σκέφτεσαι, το “που αλλου” είναι ξεκάθαρο, όταν επιλέξω να διαμαρτυρηθώ ΠΑΝΤΑ επιλέγω το ΚΚΕ, με ποιόν θα πήγαινα δηλαδή με το ΠΑΣΟΚ ή με το Συριζα; Εντάξει δεν είμαι πια ΚΚΕ για συγκεκριμένους λόγους αλλά το εμπιστεύομαι σε αυτά τα θέματα . Τα άλλα που λες είναι στην σφαίρα της συνομοσιολογίας που δεν έχουν σχέση με μένα.

    Τώρα όπως και να γίνει μερικές μέρες μετά την ιστορική αποκατάσταση του Ζαχαριάδη και του Θανάση Κλάρα να περιφρουρεί το ΠΑΜΕ το κΥνοβούλιο θα «τρίζουν» τα κόκαλά τους βρε παιδί μου :)))
    .

    • Δεν περιφρουρούσε το κοινοβούλιο βρε αγόρι μου χθες το ΠΑΜΕ, τα μπλοκ του και μόνο περιφρουρούσε, πόσες φορές θα το πούμε. Μην αναμασάμε τις μλκες του Πρετεντέρη και του Βενιζέλου

      • Δεν πρόσεξες εγώ δεν μίλησα για κοινοβούλιο, μίλησα για κΥνοβούλιο.

      • χαχαχαχα…τι να προσέξω τέτοια ώρα…είμαι ψιλοκομμάτια:pPp

  45. plouton μπορειςς να μου πεις ποια ειναι ακριβως η συνωμοσία σ’ αυτο που εγραψα? Ξερω πολλους που πριν 2 χρονια λεγανε » δε γινονται αυτα»! Ωστοσο τωρα που εγιναν κανενα διδαγμα! Συνεχιζουν και λενε για τα επομενα που θα ερθουν την ατακα «αυτα δε γινονται». και ετσι προχωραει η ζωη ωραια! χαχαχα

    • Δεν ξέρω πόσος αντικομμουνισμός υπάρχει, εγώ σε βεβαιώνω δεν είμαι αντικομμουνιστής, ούτε κομμουνιστής είμαι, αλλά φίλε μου όταν βλέπω τέτοια

      «Τρέμη στο δελτίο του Mega: «Το ΠΑΜΕ κατάφερε να περιφρουρήσει το κοινοβούλιο και την έννομη τάξη».»

      Κουμπώνομαι.

      • plouton μου απο την Τρεμη το ακουσες. Αυτο και μονο θα επρεπε να σε βαζει σε σκεψεις! Τα μεγαλοκαναλα χρονια τωρα διαμορφώνουν απόψεις και συνειδήσεις! Το περιεργο θα ηταν να ακουσεις κατι θετικο για το ΚΚΕ.

  46. Αν και εδω και πολλα χρονια (απο την εποχη της διασπασης της κνε επι γραψα 88??90??) δεν ειμαι οργανωμενη στο κκε,και επιπλεον έχω και πολλα θεματα με το προβλημα επικοινωνιας του κκε με τον κοσμό. Σημερα όμως, βαρεθηκα να απανταω σε ποστ που πεφτανε βροχη για τα κνατ και το παμε που προστατευσε την βουλή.
    Καλό ειναι ολα αυτα να ειπωθουν κ σε μερη που συχναζει ο πολυς κοσμος. Μη μενετε να τα λετε μεταξυ σας.Αυτη η εσωστρεφεια κ ο απομονωτισμος έχει κάνει πολυ μεγαλο κακο.

    φιλικη συμβουλη
    απο πρωην συντροφισα

    • Κανένας απομονωτισμός. Σίγουρα εμείς είμαστε πολύ λιγότεροι και έχουμε λιγότερα «μέσα» (τηλεοπτικά, έντυπα, ηλεκτρονικά) από ότι έχουν όλοι οι άλλοι για να προβάλλουμε τις απόψις μας. Αυτό δεν σημαίνει απομονωτισμός. Χθες έγινε πανεξόρμηση ενημέρωσης σε όλους τους χώρους δουλειάς και σε γειτονιές. Από κει και πέρα εξαρτάται και από τον καθένα μας να μιλήσει με τον κόσμο. Εγώ θα σε συμβούλευα στους κακοπροέραιτους να μην αναντάς καν. Δεν υπάρχει λόγος. Είναι προσβλητικοί σε αυτά που λένε και συνήθως απλά αναμασάνε τις αντι-κκε μπούρδες τρίτων.
      Καλημέρα…

  47. Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους αυτούς τους δήθεν «αριστερούς», που το μόνο που κατάλαβαν από την χθεσινή επίθεση των παρακρατικών στη μεγαλαιώδη συγκέντρωση των απεργών είναι ότι το ΠΑΜΕ είναι ο εχθρός τους.
    Για το παρακράτος δεν λένε κουβέντα.
    Για τους γνωστούς-αγνώστους που κάθε φορά γαμάνε τις πορείες δίνοντας το άλλοθι στα ΜΑΤ να επέμβουν πλακώνοντας ΑΥΤΟΥΣ στο ξύλο, δεν λένε κουβέντα
    Για τους 80+ τραυματίες, τον ένα νεκρό και τους εκατοντάδες άλλους που κινδύνεψαν τη ζωή τους για να προφυλάξουν τη σωματική ακεραιότητα δεκάδων χιλιάδων απεργών, δεν λένε κουβέντα.
    Για το ΠΑΜΕ και το ΚΚΕ όμως χύνουν τόνους δηλητήριο
    Τι θα γινόταν όμως αν δεν υπήρχε η περιφρούρηση του ΠΑΜΕ ρε;
    Πόσων τα κεφάλια από εσάς θα ήταν σήμερα σπασμένα;
    Χθες η συνήθης προβοκάτσια των παρακρατικών κουκουλοφόρων που κάθε φορά καταλήγει στο να γαμιέται η πορεία δεν πετυχε και αυτό το οφείλετε και εσείς και εμείς στο ΠΑΜΕ. Σε αυτούς που βρίζετε ορισμένοι από εσάς από το πρωί μέχρι το βράδυ κάνοντας κριτική αφ’ υψηλού

    Αν λοιπόν δεν μπορείται να το καταλάβετε αυτό, τουλάχιστον ΒΟΥΛΩΣΤΕ το, ΖΩΑ.

  48. Αυτο που εχω καταλαβει, βλέποντας και ενα βιντεο που επιβεβαιώνει αυτο που ελεγα εχτες( οτι θελουν να χρησιμοποιούν το ΚΚΕ οποτε και οπως τους γουσταρει), ειναι οτι οι «νεογέννητοι αγανακτισμενοι» (6 μηνων αχαχουχα) ψαχνουν ενα νταβατζη για να κανουν την δηθεν επανασταση τους. Αυτον τον νταβατζη τον απαιτούν μαλιστα στο προσωπο του ΠΑΜΕ, ΚΚΕ οπως θελεις πεστο. Μπες εσυ μπροστα να βγαλεις για αλλη μια φορα το φιδι απο την τρυπα και μετα να βγεις και ο χαμενος ΚΚΕ. Διοτι εγω ο «νεογεννητος αγανακτισμενος» δεν θα φανω πουθενα και θα ειμαι απλα θεατης! Ο κλασικος Ελληνας παρτακιας δηλαδη ψευτοεπαναστατης που περιμενει απο τους μακακες να τον σωσουν!

    Λοιπον «νεογγενητοι αγανακτισμενοι» σας ενημερωνω οτι νταβατζη εχετε. Τους κουκουλοφορους και ολο αυτο το σινάφι που εδω και 6 μηνες σιγοντάρετε και παιζετε το παιχνιδι τους. Ενωθειτε λοιπον μαζι τους και καντε επιτελους την επανασταση που θελετε. Καντε ντου στη Βουλη αφου αυτο θελετε και αφηστε ησυχο το ΚΚΕ.

    Δεν ειστε αξιοι να κρινετε το ΚΚΕ και το εργο του ουτε να ζητατε την υποστηριξη του με τις δικες προθεσεις και τους δικους σας ορους! «Νεογεννητοι αγανακτισμενοι των 6 μηνων»!

    • Τότε σταματήστε οτιδήποτε, το ποσοστό σας το έχετε, αυτό δεν χάνεται εύκολα! Δεν θέλουμε κανένα νταβατζή!

      • Σιγά μη πέρνουμε και την άδειά σου για το πότε και πως θα δρούμε. Άμα ψάχνεις για νταβατζιλίκια ψάξε αλλού φίλε μου. Το ΚΚΕ δεν ιδιοποιήθηκε ποτέ το εργατικό κίνημα ή κανένα κίνημα. Ψάχνεις για νταβατζιλίκια; ψάξε στον ΣΥΡΙΖΑ και το καταπληκτικό σομπρέρο (τρελό καπέλωμα) που είχε ρίξει στις κινητοποιήσεις για το άρθρο 16. Να μην ανοίξω το στόμα μου τώρα.
        Το ΠΑΜΕ έκανε την κινητοποποίηση που έκανε, συγκεντρώθηκε στο Σύνταγμα. Το νταβατζιλίκι που έγκειτε; στο ότι δεν έφυγε από εκεί όταν ήρθαν οι άλλοι; Τι έπρεπε να κάνει δηλαδή; όταν ήρθαν τα μπλοκ της ΓΣΕΕ έπρεπε να πει, ωραία, αρκετά κάτσαμε, κάτσε να πάρουν τη σειρά τους κι άλλοι; Δηλαδή αν κάνει καμμιά πορεία το ΠΑΜΕ όσο είναι η ΓΣΕΕ ή οι αγανακτισμένοι στο Σύνταγμα, εκείνοι θα παραχωρήσουν την θέση τους σε αυτό;
        Ρε πάτε καλά;

  49. ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

    http://olympiada.files.wordpress.com/2011/10/a97e8ce7c0bf7d8b7e05c17e4b5500f94.jpg?w=900&h=500

    Οι κοπέλες περνούν ανάμεσά τους και αυτοί τις ψεκάζουν, ίσως γιατί η μία είναι κοκκινομάλα.

    Κε Παπουτσή, ψαχνεις για παρακράτος;

  50. Όταν οι αγανακτισμένοι μπλόκαραν τις πορείες του ΠΑΜΕ μπροστά απ’ τη βουλή κι αυτό συνέχιζε από παράπλευρους δρόμους, http://www.newsbeast.gr/aganaktismenoi/arthro/192634/oi-aganaktismenoi-apothisan-tin-poreia-tou-pame/
    τότε λέγαν πως έκανε υγιεινό περίπατο!
    Τώρα που δεν άφησε τα γκρουπούσκουλα να περάσουν μέσα απ’ τις γραμμές του είναι κνατ!
    Έτσι είναι!
    Για τους αντικομμουνιστές είτε λιακάδα είτε βρέχει, φταίει το ΚΚΕ…

  51. Συμμετείχα στις συγκεντρώσεις των αγανακτισμένων και στις πορείες των σωματείων χωρίς να είμαι κάτω από οποιαδήποτε σημαία. Με το ΚΚΕ έχω διαφωνίες.Στο σωματείο μου κατεβαίνω ως συνεργαζόμενος με άλλη αριστερή παράταξη. Προσπαθώ όμως να είμαι αντικειμενικός. Αυτό που έχει σημασία είναι: 1.Είναι απαράδεκτο, πρωτόγνωρο, φασιστικό θα έλεγα, να επιτίθενται με δολοφονικό τρόπο σε άοπλους διαδηλωτές επειδή διαφωνούν μαζί τους.2. Τι σόι αντιεξουστές είναι αυτοί που ενεργούν με τρόπο που θα ζήλευαν και οι δυνάμεις καταστολής.Τι σόι κοινωνία ονειρεύονται. Κάψτε τους αντιπάλους σας;3. Διέλυσαν την προοπτική να γινόταν μαζικότερη μια παλλαική συγκέντρωση και δολοφονήθηκε ένας άνεργος αγωνιζόμενος άνθρωπος4.όσες φορές απουσίαζε το ΠΑΜΕ από το Σύνταγμα το κατηγορούσαν. Κι εγώ το ίδιο έκανα. Τώρα που εμφανίστηκε το κατηγόρησαν για κηδεμόνευση.5. Προσωπικά δεν είχα πρόβλημα για την περιφρούρηση που είχε. Το θεωρώ δικαιολογημένο. Υπήρχε χώρος για όλους.Αλλίμονο να ήταν αυτό το πρόβλημα της αριστεράς.Οσες φορές δεν υπήρχε περιφρούρηση το αποτέλεσμα ήταν το γνωστό μπάχαλο που έδιωχνε τον κόσμο.Εκτός αν πιστέψουμε ότι ένα αυθόρμητο πλήθος θα έκανε την επανάσταση. Τότε γιατί δεν την κάναμε τόσες φορές, σε τόσες συγκεντρώσεις που προηγήθηκαν; Ας αφυπνιστούμε και να δούμε ποιος είναι ο κοινός εχθρός. Όχι στον κοινωνικό και αριστερό εμφύλιο που θέλουν να μας ωθήσουν.

  52. Hμουν οπως και εσυ αυτοπτης μαρτυς στα γεγονοτα . Δεν ανοικω στο ΠΑΜΕ ομως τα γεγονοτα εγιναν ακριβως οπως τα περιεγραψες.Συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΑ ως προς την περιγραφη των γεγονοτων αλλα περισσοτερο με την τοποθετηση σου στα υπολοιπα ζητηματα.Ειναι σαν να μιλας και γραφεις για μενα. Ευχαριστω συνεχισε ετσι.

    • Εγώ σε ευχαριστώ..γιατί κάποιοι θα μας βγάλουν τρελούς κι από πάνω!

  53. τι εννοείς leipzig να σταματησουμε το οτιδηποτε? Να σταματησουν οι πορειες του ΠΑΜΕ? Ναι η επιθεση αυτο το στοχο εχει! Και λεω εχει γιατι συνεχιζονται οι επιθεσεις προς το ΚΚΕ! Αυτο και μονο θα επρεπε να μας βαζει σε σκεψεις!

    Οσο για τους αγανακτισμενους θα σου πω την γνωμη μου. Ηταν ενα καλοστημένο κινημα το οποιο ειχε σκοπο να μαζεψει κοσμο με την ταμπελα ακομμάτιστο. Τον μαζεψε τον κοσμο. Μεχρι και της 15 Ιούνη δεν ειχαν γινει καθολου επεισόδια. Τυχαιο? Δεν νομιζω! ο κοσμος ενιωσε αρχικα την ασφαλεια του κινηματος. Την ημερα λοιπον που ψηφιζόταν το μνημονιο εγιναν τα πρωτα επεισόδια. Φαγαν ξυλο οι αγανακτισμενοι και ξαφνικα διαπίστωσαν την προβοκατσια. Αντι λοιπον να επιστρατευτούν συνολικα πλεον για το πως θα προστατεύσουν το κινημα απο τους κουκουλοφορους μετεφερθηκε το προβλημα στην κοντρα μεταξυ ΜΑΤ- Διαδηλωτη. Δηλαδη: Δεν ειναι το προβλημα μας οι κουκουλοφοροι. Εμας δεν μας πειραζουν ερχονται για τα ΜΑΤ. Απο κει και περα λοιπον οσοι κατέβαιναν στο Συνταγμα το μονο που εκαναν ειναι να βριζουν την αστυνομια και το βιαιο προσωπο της με αποτελεσμα να υπαρχει πλεον μια καθημερινη αντιπαραθεση και παραλληλα οι κουκουλοφοροι δρουσαν ανενόχλητοι. Ερχεται μετα η 28 Ιουνη με μεγαλη προσελευση κοσμου, εμφανιζονται οι κουκουλοφοροι και ενω οι αγανακτισμενοι εχουν ζησει την 15 Ιουνη παρ’ ολα αυτα κανενα μετρο προστασιας. Παλι τυχαιο? Δε νομιζω!

    Συμπερασμα: Ενα κινημα που εδωσε την ευκαιρια στον απλο κοσμο να φωναξει, να μουντζωσει, να διαμαρτυρηθει, να εκτονωθει, κτλ

    Αυτο που με νευριαζει σε ολο αυτο ειναι το εξης: Οκ να δεχτω οτι δεν θελεις να ακολουθησεις ενα κινημα που εχει κομματικη ταυτοτητα. Παρ’ ολα αυτα δέχεσαι να ακολουθησεις ενα κινημα, που απο πισω εχει καποιον αρχηγο ή αρχηγους. Το οποιο: Δεν ξερεις ποιος/ποιοι ειναι απο πισω, για ποιο λόγο δημιουργήθηκε, τι σκοπους εχει, γιατι δεν εχει αιτηματα και ειναι εντελως αοριστο, γιατι δεν εχει λυσεις, γιατι ποτε δεν ειχε σχεδιο περιφρούρησης της πορειας του, για ποιο λόγο ποτε δεν προστατευσε του διαδηλωτες του, για ποιο λόγο καλλιεργουσε την αντιπαραθεση μεταξυ ΜΑΤ και διαδηλωτη, για ποιο λόγο ηταν εναντια σε κομματικες πορειες και παραταξεις αλλα η πλατεια ηταν νοητα χωρισμενη σε κομματικες ταυτοτητες, δεν δοθηκε γραμμή στο κινημα(δεν σπαω, δεν χαλαω, δεν πεταω, δεν προκαλω κτλ) με αποτελεσμα οι κουκουλοφοροι να εκμεταλλευτούν μερος των διαδηλωτων προς όφελός τους(παίζονταν δηλαδη το παιχνιδι τους), για ποιο λογο καλλιεργουσαν το εδαφος οτι ειμαστε θεατες των επεισοδίων αλλα παραλληλα δεν παμε και σπιτι μας κπλ Επισης να τονισω τα διαφορα παπαγαλακια που καλλιεργούσαν συνεχως το κλιμα εναντια σε οτιδηποτε κομματικό, συνδικαλιστικό και ιδιως κουμμουνιστικο. Ατακες οπως: το ΠΑΜΕ κανει παρελαση, ολοι οι βουλευτες ειναι ιδιοι, 300 προδοτες, οι 300 στην κρεμαλα, οι ΚΚεδες ειναι κοτες, οι ΚΚεδες ειναι τραμπουκοι, βαρκιζα κοκ Ο καθενας κατέβαινε κατω εβγαζε τα απωθημενα του αλλα έμμεσα διαμόρφωνε καταστασεις και αποψεις γιατι ο κλασικος Ελληνας δεχεται αυτο που τον βολευει καθε φορα!

    Αποτελεσμα: Ο κοσμος απογοητευτηκε γιατι ειδε οτι δεν εγινε τιποτα 6 μηνες, εφαγε ξυλο, φοβηθηκε, θυμωσε, οργιστηκε, ενιωσε πλεον εκτεθειμένος και απροστάτευτος, καταλαβε οτι τελικα δεν ηταν τοσο αυθόρμητο κτλ. Ομως ολο αυτο το διαστημα καθοδηγηθηκε να μην ακολουθησει και καποιο αλλο κινημα. Επισης πηραν το μηνυμα και αυτοι που δεν κατεβηκαν Συνταγμα και δεν πρόκειται να κατεβουν και ποτε.

    Ερχομαστε λοιπον στο σημερα και βλεπουμε οτι το κινημα δεν υπαρχει στην ουσια παρα καποια απομεινάρια. Η αστυνομία πλεον μπορει να ελέγξει τους αγανακτισμενους αφου δεν εχει δυναμη. Οποτε εμειναν τωρα να καταστραφουν και να εξοντωθούν τα οργανωμενα κινηματα και σε οτι αυτο συνεπάγεται. Ειναι διαφορετικο να εξοντώνεις ενα κινημα το οποιο μπαζει απο παντου και ειναι ετσι και αλλιως κατευθυνόμενο και διαφορετικο να θελεις να εξοντωσεις το ΠΑΜΕ που ειναι οργανωμενο και εχει και γραμμη! Με ενα σμπάρο δυο τρυγόνια λοιπον γιατι το χτυπάς και ως κινημα αλλα και ως κομματικη ταυτοτητα.

    Δειτε το λοιπον πιο βαθιά γιατι αυτο που εγινε στο ΠΑΜΕ μας απασχολει ολους! Δεν ειναι αστειο!

    Αστειο ειναι να λεμε οτι το ΚΚΕ δεν εχει κανει τιποτα τοσα χρονια χωρις να σκεφτουμαι οτι αυτα που γινονται τωρα θα ειχαν γινει νωριτερα αν δεν υπηρχαν στο κοινοβούλιο οι φωνες του. Επισης και το ΚΚΕ ειναι κομμα και θα εχει κανει και λαθη. Δεν μπορω λοιπον να μας ακουω να πιπιλιζουνε τα λαθη του ΚΚΕ και τοσα χρονια το κωλοχερο μας να ψηφιζει αυτον που θα μας πεταξει το καλυτερο κοκκαλο! Ας κανουμε λοιπον την αυτοκριτική μας και μετα κανουμε για τους αλλους κρητικη!

    Σορρυ για το σεντονι! χαχαχα

    • Μπα, πες τα, γιατί έχει «μαλλιάσει η γλώσα μου» να τα λέω μόνος μου:pPp Τι να πω για ορισμένους που δεν καταλαβαίνουν (ή κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν…)

    • Δεν με στεναχωρούν τα σεντόνια φίλε! Τα βαριά παπλώματα με στεναχωρούν!

      Αναφορικά με τους «μπαχαλήκηδες» έχεις δίκαιο, άν και περίμενα να πιάσετε μερικούς και να φωνάξετε την αστυνομία να τους συλλάβει! Διαφωνώ όμως με την σχετική δήλωση της Παπαρήγα!

      Το κυρίαρχο θέμα μου, είναι που απαγορεύσατε τους «δεν πληρώνω»! Αυτό σημαίνει ότι δεν σας ενδιαφέρει η μαζική κίνηση εάν δεν εκπορεύεται αποκλειστικά από το ΠΑΜΕ! Αυτό είναι το μεγάλο πρόβλημα, διότι δείχνει μή δημοκρατικές αρχές!
      Το σχόλιό μου προς την «ανεμώνη», ειρωνικό όπως κατάλαβες, εστιάζεται στο θέμα αυτό!
      Όσες ερωτήσεις και εάν έκανα, όχι μόνον δεν απαντήθηκαν, αλλά σβήστηκαν κιόλας!
      Επομένως, διατηρώ το δικαίωμα, όπως άλλωστε δήλωσα για το τί θα κάνω εάν δεν λάβω τις ξεκάθαρες απαντήσεις μου, να αποκαλώ το ΠΑΜΕ, φασιστική οργάνωση, ανάλογη αυτή τη «καφέ συμμορίας» του Χίτλερ!

      • Καταρχάς δεν είναι ζήτημα απαγόρευσης, είναι ζήτημα περιφρούρησης. Πολύ απλά δεν μπορεί να μπει ένα μπλοκ σε ένα άλλο. Από την άλλη -και επειδή ήμουν εκεί- το πως βρίζανε οι του δεν πληρώνω τους ΚΚΕδες δεν λέγεται καν. Ακούστηκαν επίσης γνωστά συνθήματα του στυλ «να καεί να καεί το μπουρδέλο η Βουλή». Αφήνεις τέτοιο κόσμο να μπει μέσα στον δικό σου; Δεν νομίζω. Και να μη ξεχνάμε ότι οι μπαχαλάκιδες-παρακρατικοί βγήκαν από μέσα και από πίσω από το ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ (και μη μου πει κανείς πάλι ότι δεν έγινε έτσι, το είδα με τα μάτια μου). Μετά από όλα αυτά είναι δυνατόν ακόμα και ένας στοιχειωδώς σώφρων άνθρωπος να πιστεύει ότι κακώς το ΠΑΜΕ δεν τους άφησε να περάσουν; Καλώς, κάλλιστα έκανε. Ούτε μπορούσε, ούτε έπρεπε να τους αφήσει. Και κανείς δεν απαγόρευσε σε κανέναν να διαδηλώσει στο Σύνταγμα. Έπρεπε δηλαδή να καβαλήσουν το ΠΑΜΕ για να διαδηλώσουν; Όταν αυτοί είναι εκεί (όχι οι συγκεκριμένοι, γενικά) και δεν αφήνουν το ΠΑΜΕ ή το ΚΚΕ να «πάει πλατεία»; Λοιπόν, ας αφήσουμε τις φιλολογικές συζητήσεις. Δεν είναι θέμα «δημοκρατίας» να εκθέτεις τον κόσμο σου σε κάθε λογής προβοκάτορα, παρακρατικό δολοφόνο, που θέλει να ξεκαβλώσει παίζοντας τη γάτα με το ποντίκι με τα ΜΑΤ ή σε ασφαλίτες που απλά θέλουν να σπάσουν τη συγκέντρωση. Έχει χρέος το ΠΑΜΕ και ΚΑΘΕ ΟΡΓΑΝΩΣΗ να ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΕΙ τα μπλοκ της. Άμα όλες οι οργανώσεις περιφρουρούσαν τις πορείες τους όπως το ΠΑΜΕ δεν θα αλώνιζε το παρακράτος και 300 λοβοτομημένοι αναρχοφασίστες, διαλύοντας τις συγκεντρώσεις 10δων χιλιάδων απεργών και σκορπίζοντας τον φόβο για τον κόσμο που θέλει να διαδηλώσει αλλά φοβάται τα επεισόδια.
        Καταλάβετε επίτέλους ποιος είναι ο εχθρός σας! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΜΕ! Ξεκολείστε το μυαλό σας από τα στερεότυπα και τις προκαταλήψεις σας και δείτε επιτέλους την πραγματικότητα, τον ρόλο που παίζουν αυτοί ενάντια στο κίνημα.

  54. Μαρτυρίες για την προβοκάτσια

    Καθημερινά γίνονται δεκάδες καταγγελίες από ανθρώπους που ήταν μάρτυρες σημαντικών γεγονότων που έγιναν πριν ή και κατά τη διάρκεια της δολοφονικής επίθεσης παρακρατικών σε διαδηλωτές την περασμένη Πέμπτη. Μαρτυρίες που επιβεβαιώνουν το οργανωμένο σχέδιο για να χτυπηθεί η διαδήλωση.

    Συγκεκριμένα:

    1. Στην οδό Βουκουρεστίου και ενώ η περιφρούρηση της διαδήλωσης επιχειρεί να απωθήσει τους κουκουλοφόρους, τη στιγμή που οπισθοχωρεί, εμφανίζονται μέσα από στοά πέντε άνδρες που φορούν σιδερογροθιές που αρπάζουν διαδηλωτή και τον ξυλοκοπούν με αποτέλεσμα να υποστεί συντριπτικά κατάγματα.

    2. Το μεσημέρι της Πέμπτης, μία ομάδα 180-200 κουκουλοφόρων με εξοπλισμό μπήκαν στο σταθμό του Μετρό «Αμπελόκηποι», που βρίσκεται Λ. Αλεξάνδρας και Πανόρμου (σ.σ. απέναντι από το κτίριο της ΓΑΔΑ. Αραγε είναι τυχαίο;). Αυτά τα άτομα κατέβηκαν στο σταθμό στο Μοναστηράκι και κατευθύνθηκαν στο Σύνταγμα μέσω της οδού Ερμού, όπου και μπλέχτηκαν με άλλες ομάδες που συμμετείχαν στη δολοφονική επίθεση.

    3. Μεταξύ 12 με 2 το βράδυ της Πέμπτης στο κτίριο της ΓΑΔΑ κουκουλοφόροι μαζί με αστυνομικούς είχαν μαζευτεί και πανηγύριζαν με φράσεις όπως: «Τους κάψαμε, τους κάψαμε…». Μήπως εννοούσαν τους διαδηλωτές, που, την ώρα της δολοφονικής επίθεσης, κουκουλοφόροι και άλλοι φώναζαν «κάψτε τους, κάψτε τους»;

    4. Λίγο πριν την ώρα της δολοφονικής επίθεσης στο Σύνταγμα, το μεσημέρι της Πέμπτης, σε στενό μεταξύ Πανεπιστημίου και Σταδίου κοντά στο Σύνταγμα, άτομα που φορούσαν αστυνομικές στολές μπήκαν σε στοά. Λίγη ώρα αργότερα βγήκαν από τη στοά φορώντας μαύρες φόρμες και κατευθύνθηκαν προς το Σύνταγμα.

    5. Το μεσημέρι της Πέμπτης, στα Προπύλαια, σχηματισμοί κουκουλοφόρων έπαιρναν οδηγίες από αστυνομικό.

    Τέτοιες μαρτυρίες και στοιχεία υπάρχουν δεκάδες και συνεχώς αυξάνονται. Ολα επιβεβαιώνουν το πώς στήθηκε η προβοκάτσια για να χτυπηθεί η διαδήλωση. Επιβεβαιώνουν για μια ακόμα φορά τις διασυνδέσεις θυλάκων της Αστυνομίας με συγκεκριμένες ομάδες, που δρουν ακόμα και δολοφονικά σε βάρος του λαϊκού κινήματος.

    Από Ρίζο

  55. Πώς έγινε η δολοφονική επίθεση παρακρατικών στους διαδηλωτές (με πολλές φωτογραφίες):

    http://www2.rizospastis.gr/page.do?publDate=23/10/2011&id=13743&pageNo=6&direction=1

  56. Δείτε και αυτό στην περίπτωση που έχετε ακόμα απορίες για το τι εστί «αγανακτισμένοι διαδηλωτές κατά ΠΑΜΕ»:

    Μία φωτογραφία χίλιες λέξεις: Μπάτσοι-μπαχαλάκιδες-«αναρχικοί» μαζί (χρειάζεται να πούμε τίποτε άλλο;;;)

    Μία φωτογραφία χίλιες λέξεις: Μπάτσοι-μπαχαλάκιδες-”αναρχικοί” μαζί (χρειάζεται να πούμε τίποτε άλλο;;;)

  57. Ηρόδοτε μπράβο. Συνέχισε την καλή δουλειά στο δίκτυο. Οι άνθρωποι που σκέφτονται σοβαρά και συγκροτημένα φαίνονται.
    Ευτυχώς που δεν έχουμε δει ακόμα κουκουλοφόρους στις απεργιακές φρουρές! (Α! Ξέχασα! Οι συνάδελφοί τους οι ΜΑΤατζήδες δεν είναι εκεί να τους προστατέψουν!)

    • Χάος φίλε μου χάος! Και ωμός βιασμός κάθε λογικής…Μερικές φορές ορισμένους ανθρώπους δεν τους καταλαβαίνω πραγματικά…

  58. Ο Θύμιος Καλαμούκης για τα επεισόδια:

    • Καλό! Tο ανέβασα και στο κυρίως άρθρο:-)

  59. Η έυλογη επιχείρηση του ΠΑΜΕ να απομακρύνει τους παρακρατικούς, το «ντου» που όλοι όσοι είμασταν εκεί είδαμε, είχε σαν αποτέλεσμα κάποιους τραυματισμούς, οι οποίοι ήταν εμφανές ότι έχριζαν νοσηλείας. Ωστόσο, ακούστηκε, ότι στον Ευαγγελισμό, ο οποίος εφημέρευε εκείνη την ημέρα, οι μόνες εισαγωγές που καραγράφηκαν ήταν εκείνες των διαδηλωτών του ΠΑΜΕ, οι άλλοι έδωσαν ψεύτικα ονόματα και όλως τυχαίως δεν κρατούσαν ταυτότητα. Ισχύει ότι το 401 έκανε κάτι εισαγωγές εκείνη την ημέρα;;;; Και γιατί κάποιοι επιμένουν σε διάφορους ιστότοπους ότι χτυπήθηκαν απλοί διαδηλωτές από τους ΠΑΜΙΤΕΣ;;; Που πήγαν αυτοί;;;Γιατί δεν αναφέρονται πουθενά;;; Και αν όντως χτυπήθηκαν, τι ήθελαν μαζί με τους κουκουλοφόρους-παρακρατικούς-χαφιέδες;;;

    • Έλα μου ντε…

    • Ελενη αυτοι οι ανθρωποι δεν ειναι διαδηλωτες ετσι κι αλλιως. Απλως ειναι το κοπαδι των κουκουλοφορων-παρακρατικων- χαφιεδων και οπως θελεις πεστους. Ειναι ανθρωποι που τους παρασυρουν στο περασμα τους. Αλοιμονο αν πιστευαμε οτι και οι 300-400 ηταν ολοι παρακρατικοι. Καταρχας μεσα στα ατομα αυτα υπηρχαν( και το λεω μετα λυπης μου ) παιδια 15-16 χρονων.
      Φτιαχνουν ενα κοπαδι και κανουν το παιχνιδι τους. Δεν τους νοιαζει ποιος ειναι μεσα! Αρκει να ακολουθήσει και να υπακούσει!

      • Σαφώς…από τους 300, άντε οι 50 να είναι ασφαλίτες. Καμμιά 50ρια είναι από συνδέσμους ομάδων, ακροδεξιά στοιχεία (σε διασύνδεση με την αστυνομία), καμμιά 150ρια είναι λοβοτομημένοι αναρχοφασίστες και καμμιά 50 ακόμα είναι άτομα που γουστάρουν ή παρασύρονται στο μπάχαλο (εκεί κολάνε και τα άκυρα 15χρονα)

  60. Εγώ μια απορία είχα κ έχω …. Έγινε ότι έγινε , μετά τις 5:00 όπου αποχώρισε το Π.Α.ΜΕ, αυτοί οι « υπόλοιποι διαδηλωτές» που πήγαν? Μήπως όλη αυτή η κουβέντα γίνετε από μερικούς, βλέποντας πώς πλέον η πλειοψηφία του λαού μας υποστηρίζει το Π.Α.ΜΕ σε αυτήν την περίπτωση? Μην ξεχνάμε πως στις 15 Ιουνίου οι ίδιοι κουκουλοφόροι είχαν χτυπηθεί κ με τους αγανακτισμένους στο σύνταγμα κ μετά τα ΜΑΤ είχαν βρει αφορμή να βαρέσουν όλον τον κόσμο…..

    • Μια ζωή τον ίδιο ρόλο παίζουν. Μια και δυο φορές ήταν; Αυτοί κάνουν τη δουλειά τους. Αυτούς που βρίσκω λίαν επιεικώς απαράδεκτους όμως είναι κάτι δήθεν αριστεροί, προοδευτικοί, «αγανακτισμένοι» η μη, που ενώ τις προηγούμενες φορές πέσανε και οι ίδιοι θύμα της λειτουργίας αυτού του παρακράτους, σήμερα βγαίνουν και κράζουν το ΠΑΜΕ! Έλεος δηλαδή…

      • Καλά Ηρόδοτε!
        Η περιφρούρηση δεν αποτελεί απαγόρευση, εκτός των μεμονομένων οι οποίοι θα μεταβληθούν σε διαφήμηση για το ΠΑΜΕ!
        Τώρα, για τους «δεν πληρώνω» τι να σου πώ? Λες και δεν είδες ότι εκεί βρίσκονταν ως επι το πλείστον γυναίκες! Πές οτι σε στεναχώρησε το Πανό, το οποίο θα έειχνε πολυμορφική την συγκεντρωση!
        Αλλά τα κόλπα δεν πέρασαν και την έπεσαν οι «κουλουλοφόροι»!

        Τελικά χειροκρότημα στην περιφρούρηση! Και ξύλο έφαγε και ξευτιλήστηκε από 100-200 τσογλάνια!? Γι’ αυτό λέω, αλλοίμονο στο παλληκάρι που έφυγε!

        Ξέρεις κάτι Ηρόδοτε! Ο κόσμος δεν τρώει πλέον «κουτόχορτο» και καταλαβαίνει!

      • Μόνο στο τελευταίο συμφωνούμε. Φυσικά δεν εννοούμε ότι καταλαβαίνει το ίδιο.
        Όπως είπα και πριν ήμουν μπροστά, καθόμουν στα σκαλιά του Μεγάλη Βρετανία και είδα όλο το σκηνικό, ότι και να μου λές εσύ και ο οποιοσδήποτε, εγώ πιστεύω τι είδαν τα μάτια μου.
        Πολυμορφική ήταν έτσι και αλλιως η συγκέντρωση στο Σύνταγμα. Όλοι είχαν τα μπλοκ τους κατά μήκος της πλατείας και πέριξ. Τώρα αν μου το παίζεις βλάκας ότι δεν καταλαβαίνεις γιατί ένα μπλοκ δεν μπαίνει μέσα σε ένα άλλο, τι να σου πω. Παίξε το όπως θες.
        Οι κουκουλοφόροι θα έρχονταν έτσι και αλλιώς στο σύνταγμα όπως έρχονται κάθε φορά. Όμως αυτή τη φορά και ευτυχώς για εσάς που τελικά δεν τις φάγατε εσείς, «σκοντάψαν» πάνω στην περιφρούρηση του ΠΑΜΕ.
        Και όσον αφορά τα σχόλια σου την περιφρούρηση, ένα θα σου πω: η αθλιότητα έχει και τα όριά της. Η περιφρούρηση άντεξε μια χαρά στην επίθεση των παρακρατικών-αναρχοφασιστών. Και να σου πω εσύ που το παίζεις τσάμπα μάγκας, έχεις βρεθεί μπροστά σε επίθεση με μάρμαρα, πέτρες, μολότοφ, χημικά, ξύλα, να δεις τι εστί βερύκοκο; Το παληκάρι που λες ότι έφυγε πέθανε λόγω των χημικών. Χημικά όμως δεν είχαν ρίξει τα ΜΑΤ, αλλά τα «τσογλάνια» όπως τα λες. Και σαν αυτόν υπήρχαν χιλιάδες άλλοι, μεγαλύτεροι άνθρωποι, γυναίκες, παιδιά κλπ, που αν δεν υπήρχε ηπεριφρούρηση να τα λουστεί όσα τους πετούσαν, ποιος ξέρει πόσους θα θρηνούσαμε τώρα.
        Και όταν στην αρχή τους την πέσανε, δεν ήταν παρά 30-40 παιδιά περιφρούρηση. Μετά, όταν ενισχύθηκε, τους τσάκισαν. Ποτέ δεν έχει συμβεί να μη διαλυθεί συγκέντρωση μετά από παρόμοια επίθεση.
        Λοιπόν άσε τις τσάμπα μαγκιές και τα αφ’ υψηλού και αν δεν ξέρεις μη μιλάς και ξευτιλίζεσαι

      • Leipzeig αγόρι μου, το ΠΑΜΕ δεν είναι κανένα γκρουπούσκουλο να χρειάζεται μεμονωμένο κόσμο (που δεν ήξερε και μπήκε τυχαία στα μπλοκ του;) για να κάνει διαφήμηση.
        Εκτός αυτού, θα συμφωνήσω με τον Ηρόδοτο, απλά δεν έχεις ιδέα τι έγινε. Για τι σφοδρή (δολοφονική όντως) επίθεση μιλάμε. Προστάτεψε λοιπόν τον εαυτό σου και μη λες μαλακίες

  61. Δείτε και αυτό:

    Περιφρουρώντας τη συγκέντρωση του Π.Α.ΜΕ., 20/10/2011

  62. leipzig δεν πας για ψαρεμα αγορι μου λεω εγω!

    • ¨Αν έρθεις παρέα, πολύ ευχαρίστως!

      • καλο χαχαχαχαχαχαχαχα!

  63. Mpika gia ligo sto indymedia(sto opoio esteila polla mails prospathontas na katagrapso tin diki mou empeiria kai na ekfraso tis dikes mou theseis alla kanena den anartithike) kai parakolouthisa mia sizitisi gia ta epeisodia…ekei kapoios evale ena video pou edeixe ta epeisodia kai se kapoia fasi tin ora pou apothousan oi PAMItes tous koukouloforous i kamera eperne apo konta 3-4 PAMItes pou xtipisan enan koukouloforo.Epese kataigismos etoimaton apo pollous na kopsoun akrivos ekeino to simio epeidi fainotan kathara oi simaies tou PAME kai na to steiloun apo to youtube mexri opoiadipote alli selida tha mporouse na to anartisei oste na fanei oti oi PAMItes einai dolofonoi kai oi koukouloforoi telousan ipo kathestos aminas…!Se olo to ipoloipo video fainotan kathara na varane sto psaxno kai me opoiodipote meso mporei na fantastei kaneis,oi koukouloforoi opoion itan apenanti tous kai mexri kai o cameraman akougotan na leei re paidia oxi sto kefali tha tous afisete kana kousouri kai ekeinoi apantousan»gamise tous,kala na pathoun» kai alla tetoia oraia.H provokatsia apo ta gegonota tis plateias sinexizetai oles autes tis imeres kai me kopse rapse apo videos sto diadiktio.Pantos mallon alaksan thesi kai den nomizoun oti to sistima tha pesei kaigontas ti vouli alla kaigontas grafeia tou KKE.mias kai apo tin pempti mexri tora den exoun stamatisei oi epitheseis eite se grafeia tou KKE eite se meloi tou PAME alla akomi kai se meloi tou foititikou kinimatos.

    • Μη ψάχνεις να βρεις άκρη με το ιντυμίντια. Εκεί γράφει ο κάθε λοβοτομημένος αντικομμουνιστής που μπορείς να φανταστείς και επιτρέπεται η κάθε αντι-ΚΚΕ μλκ…αντι να είναι αντι-ΚΚΕ! Τα υπόλοιπα είναι «προπαγάνδα του Περισσού»! Μιλάμε για πολύ λοβοτομή όμως. Χαράς την υπομονή σου δηλαδή, αλλά στο λέω εκ πείρας, δεν πρόκειται να βγάλεις άκρη…

      • Prin arketa xronakia pou eixa mpei thimamai oti toulaxiston mporouses na grapseis tin apopsi sou an kai sxedon amesos sou tin peftan an eleges otidipote thetiko gia to KKE.Toulaxiston omos eixes to dikaioma tis apopsis.Pleon pio poli gia asfalitiko site mou kanei para gia «A»narxiko.Oti doulia kanoun oi koukoloforoi stis diadiloseis kati analogo kanoun kai autoi apo to internet!

      • Και γω έμπαινα και διάβαζα πριν κάτι χρόνια, αλλά μετά πια το ξεφτιλήσανε τελείως και σταμάτησα

  64. apla anevase auto to videaki… Tipota allo. As mas pei meta to indymedia kai to kathe asfalitaki, APO pou ksekinise to pragma kai POU eksafanistikan ksafnika oi gynaikes tou kinimatos DEN PLHRONO???

  65. […] […]


Αφήστε απάντηση στον/στην Αλέξανδρος Ακύρωση απάντησης