 |
Πολιτικοί κρατούμενοι του ΣΦΑ, Κρίκος Δημήτριος Σαφακάς Γιάννης, Ρολάνδος Μανισάλης Παναγιώτης |
 |
Πολιτικοί κρατούμενοι του ΣΦΑ, Κρίκος Δημ. Καμούτσης Δημήτριος (εκτελέσθηκε το 1949), Δαλαβάνγκας Αλέξανδρος, Βότσης Νίκος, Σαφακάς Ιωάννης, Γιουσουρουμ Πέτρος, Ραφαήλ , Μαναρούλας |
 |
Μακρόνησος 1950. Διακρίνονται από αριστερά: Ο ηθοποιός Γ. Γιολδάσης, ο λογοτέχνης Μενέλαος Λουντέμης, ο ιστορικός Δημήτρης Φωτιάδης, ο ηθοποιός Μάνος Κατράκης, ο ηθοποιός Τζαβαλάς Καρούσος, ο λογοτέχνης Νίκος Παπαπερικλής, ο Γιάννης Ιμβριώτης και ο ηθοποιός Κώστας Ματσακάς
|
 |
Πολιτικοί κρατούμενοι του ΣΦΑ, πρώτος αριστερά ο Νίκος Βότσης |
 |
Ομάδα κρατουμένων απο το Πολύγωνο |
 |
Κρατούμενοι απο την Μυτιλήνη
Αναμορφωτικός λόγος του παπα – Κορνάρου που στοίχειωσε με τις φρικαλεότητες που δίεπραττε το κολαστήριο της Μακρονήσου
Ανάπηροι του αλβανικού και άλλοι κρατούμενοι στην μακρόνησο |
Το στρατόπεδο της Μακρονήσου
 |
Η ταυτότητα εξορίας του Γιάννη Ρίτσου (Μουσείο Μακρονήσου) |
 |
Κάρτες απο την Μακρόνησο μαζί με ένα κομμάτι συρματόπλεγμα. Δίπλα τετράδιο με τραγούδια που τραγουδούσαν οι γυναίκες στις γυναικείες φυλακές του νησιού (Μουσείο Μακρονήσου) |
 |
Γυναίκες πλένουν στην θάλασσα το βαρέλι του φαγητού. Μακρόνησος |
 |
Παιδάκι δροσιζεται σε μια λεκάνη με νερό βροχής στην κάψα του Καλοκαιριού (Μουσείο Μακρονήσου) |
 |
Κέντημα απο γυναίκες της Μακρονήσου (Μουσείο Μακρονήσου) |
 |
Γυναίκες στην Μακρόνησο |
 |
Μακρονησιότες |
 |
Γλυπτό απο κοχύλια (Μουσείο Μακρονήσου) |
 |
Κάρτα με τις γνωστές δέκα γραμμές λογοκρισίας απο κρατούμενο στην Μακρόνησο (Μουσείο Μακρονήσου) |
 |
Γυναίκες της Μακρόνησου |
 |
Καραβάκια απο ξύλο (Μουσείο Μακρονήσου) |
 |
Προσωπικά αντικείμενα εξορίστων (Μουσείο Μακρονήσου)
Γράμμα απο την Μακρόνησο (Μουσείο Μακρονήσου)
Το ποίημα μιας άγνωστης φυλακισμένης στην Μακρόνησο
Τεχνουργήματα απο κοχύλια και σταχια (Μουσείο Μακρονήσου)
Το σκάκι του Στέφανου Σαράφη
Τεχνουργήματα απο την Μακρόνησο, ανάμεσά τους ένα κομπολόι ψαράκι και ένα αυτοσχέδιο ραδιόφωνο (Μουσείο Μακρονήσου)
Γιάννης Κομινάτος ΕΛΑΣ 2/39 , σε φωτογραφία του στην Μακρόνησο |
 |
Κάρτες απο την Μακρόνησο (Μουσείο Μακρονήσου)
Καρτα απο την Μακρόνησο (Μουσείο Μακρονήσου) |
 |
Κάρτα απο την Μακρόνησο (Μουσείο Μακρονήσου) |
 |
Κάρτα απο την Μακρόνησο (Μουσείο Μακρονήσου) |
 |
Κάρτα απο τις φυλακές Κέρκυρας (Μουσείο Μακρονήσου) |
 |
Κάρτα απο την Μακρόνησο με μακάβριο σχέδιο (Μουσείο Μακρονήσου) |
 |
Ταυτότητα ελληνοσοβιετικού συνδέσμου του Νίκου Πανταζή (Μουσείο Μακρονήσου) |
Μου αρέσει αυτό:
Μου αρέσει! Φόρτωση...
Σχετικά
Η Ελευθερία του λόγου και των πράξεων είναι αναγκαία όσο και η αναπνοή του ανθρώπου. Ελευθερία όμως χωρίς όρια καταντάει κτηνωδία ζούγκλα.Η βία η οποιαδήποτε βία, απ όπου και αν προέρχεται είναι κατακριτέα και απάνθρωπη. Όταν όμως λέμε , ότι ο καπιταλισμός δεν ξεριζώνεται παρά μόνο με τη βία,αυτό σημαίνει ότι
και ο σοσιαλισμός έχει τα προβλήματά του που πρέπει να διορθωθούν
αλλά παραμένουν τα ίδια.
Σε συμμερίζομαι, αλλά θα διαφωνίσω…η βία δεν είναι κακή γενικά και αόριστα, ούτε άχρωμη και άοσμη. Η βία, όπως έλεγε ο Μαρξ, είναι «η μαμή της ιστορίας». Οτιδήποτε έχει κατακτηθεί σε αυτό τον κόσμο έχει κερδιθεί με αίμα. Με επαναστάσεις, εξεγέρσεις, αγώνες πάνω σε αγώνες, έχει πάει η ανθρώπινη ιστορία μπροστά. Δεν είναι λοιπόν κάθε βία κακή ή καταδικαστέα:-)
«Για να γυρίσει ο ηλιος θέλει δουλειά πολύ. Θέλει νεκροί χιλιάδες να ναι στους τροχούς. Θέλει και οι ζωντανοί να δίνουν το αίμα τους.» Έτσι λέει ο ποιητής και εγώ συμφωνώ και επαυξάνω!!
[…] https://erodotos.wordpress.com/2011/07/21/makronisos-ylika/ […]
Ανθρωποι δεν χρειαζονται ουτε πολιτευματα ουτε και την βια για να γραψουν την ιστορια , και μαλιστα για να γραφει αυτη η ριμαδα ιστορια χρειαζεται μελανι και οχι αιμα, οι ανθρωποι εχουν τον λογο σαν εργαλειο βασικο που δημιουργει διαλογο και ο διαλογος δημιουργει το μοιραζομαι και το μοιραζομαι δημιουργει την ευκολια , και οσο πιο ευκολα γινονται τα πραγματα τοσο πιο ευκολη γινεται η ζωη μας. Πιστευω οτι αδικα εχασαν μαναδες τα παιδια τους για την καθε επανασταση και αδικως θα συνεχιζουν να τα χανουν , οσοτου συνηδητοποιεισουμε πως επιτελους ειμαστε ανθρωποι και οχι ζωα ,εως οτου ενεργουμε ομαδικα σαν ανθρωποι.
Καταδικαζω την βια σε οποια μορφη και να εμφανιστει και ελπιζω να παψει να υπαρχει.
Πιστευω πως οι παλιοι πατερες, μας διδαξαν , εμεις ομως λαθος τα καταλαβαμε και βγηκαν λαθος οι πραξεις !!!!!!
Συγνώμη για τα ορθογραφικα !!!!!
Με όλο το σεβασμό, αλλά η παραπάνω τοποθέτηση ανταποκρίνεται σε μια ιδεατή «πραγματικότητα» που απλά δεν υπάρχει. Η ιστορία πήγε μπροστά μόνο με βία, με τη βία των καταπιεσμένων ανθρώπων ενάντια στη βία εκείνων που τους καταπίεζαν (βλ. πάλη των τάξεων). Ελεύθεροι θα είναι οι άνθρωποι μόνο όταν αποτινάξουν όλο αυτό το σύστημα και εποικοδόμημα που στηρίζεται στην εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο και αυτό δεν θα γίνει με ευχολόγια, αλλά μόνο με αγώνες και ΝΑΙ, με βία. Τίποτε δεν χαρίζεται, όλα κατακτιούνται..
Οι Τζιχαντιστές που κρατάνε τη λεπίδα και κόβουν λαρίγγια, τη βία χρησιμοποιούν για να πάνε -λένε- στον παράδεισο. Το ίδιο και οι κομμουνιστές έκοβαν λαρίγγια για έναν καλίτερο κόσμο.Για μια ισότητα
Κόφτε λοιθπόν λαρίγγια γιατί το θέλει ο Αλάχ. Ε ρε σανίδαα που σας χρειάζετε …..Θα μου πείτε και αυτό βία δεν είναι;
Reblogged στις Manolis.